THE BALM - Balm Jovi Rockstar Palet

By TUĞBA GÜNGÖR - 06:34

Merhabalar

Bugün sizlere The Balm'ın Balm Jovi Palet'ini tanıtmak istiyorum.



The Balm'ın ambalaj tasarımlarına diyecek laf yok her biri birbirinden güzel.Bu palette de tasarımlarını konuşturmuşlar..
Tek kelime ile muhteşem.






































Paletin en arka kısmında da renklerin resimlerini görüyoruz.


Palet içerisin ki bu aynaya bayıldım çok şirin :)



Rujların olduğu yeri farlardan ayıran bir kapak yapmışlar.Bu kapağın üstünde de uygulama yapmamız için 4 adet öneride bulunmuşlar.Bence çok güzel düşünülmüş :)




Palette 12 adet far bulunuyor.Bu farlar 3 farklı gruba ayrılmış durumda. 

Heavy Metal;Metal İca, İron Maid-in, Lead Zeppelin,Alice Copper.


Classical ;Adaigo,Allegro,Moderato,Presto.


Alternative; Blink1982,The Stroke,RemThird Eye Blinded.





































Paletin içerisinde The balm'ın Mary Lou aydınlatıcısı






















Fırat Boy allığı ,







Ve son olarak  2 adet ruju bulunuyor.




 Rujlar ; Milly ve Vanilly



Paleti ilk defa dün kullanma fırsatım oldu.Sabah 9'da baz kullanmadan sürmüştüm farımı ve aksama doğru 19;30'da evde oldum buna reğmen hala gözlerimde duruyorlardı.Çok çok memnun kaldım diyebilirim ve gönül rahatlığı ile tavsiye edebilirim sizlere.


Bu paleti ve bir rimeli çantamıza atıp çıkabiliriz.Kendisi görüldüğü gibi çok zengin seçeneklere sahip.Bir de %50 indirim günlerine denk gelirseniz tadından yenmez. :)


Normal Fiyatı 60 TL
%50 indirimli 30 TL

Ürünü Gratis mağazalarında bulabilirsiniz.
İşte bu kadarrr :)


Sevgiler T.











  • Share:

You Might Also Like

0 yorum