I Love.. "Duş jeli ve El kremi"

By TUĞBA GÜNGÖR - 10:32

Merhabalar.

I Love ürünlerini hepiniz duymuşsunuzdur Watsons'larda satılıyor.
Bilmeyenler için anlatayım;

I love kozmetik, vücut losyonları,lipbalmlar,kokulu mumlar,duş jelleri,banyo köpükleri vs gibi ürünler üreten bir marka.
Ürünlerde bana kalırsa ön planda olan şey her birinin birbirinden cezbedici kokuları.Kokularına bayılıyorum :) 
Benim şuan elimde kullandığım iki ürünü mevcut.Birisi el kremi diğeri ise duş jeli.

El kremi olarak ben Raspberry& blackberry'i kullanıyorum.Hem nemlendiriyor,hem de o kokusu yok mu işte o koku beni benden alıyor. :)















El kremlerinde ki diğer seçenekleri ise ;
Coconut&Cream
Raspberry&Blackberry
Strawberry&Milkshake
Mango&Papaya

Her biri harika kokuyor ve nemlendiriyor öyle elinizde vıcık vıcık ,yağlı bir his bırakmıyor.Belki başta yağlı gibi gelebilir ama emin olun sürdüğünüz gibi hemen emiliyor.Elleriniz yumuşacık olup çok hoş kokuyor.


Diğer kullandığım ürünü Coconut&Cream duş jeli. 



Hindistan cevizine pek düşkün değilim ama bu kadar hafif ki hindistan cevizinden çok krema kokusu alıyorsunuz. 
İster küvetinize dökün içerisine uzanıp o kokunun keyfini çıkartıp dinlenin.İster sadece vucudunuzda kullanın.Köpürmesi,köpüğün sönmemesi diğer duş jellerine göre oldukça iyi.


İçeriği ;




Son olarak gördüğünüz gibi ürünlerin kullanma talimatlarıda çok şirin.Henüz hala almadıysanız eğer şiddetle tavsiye ediyorum.

Yakın bir zaman da gidip bu ürünleri denemenizi öneririm.İşte o zaman ne demek istediğimi daha iyi anlayacaksınız.

Umarım beğenmişsinizdir.  :)

Hoş kalın.






  • Share:

You Might Also Like

0 yorum