İşte benim hafta sonum :)

By TUĞBA GÜNGÖR - 14:15

Merhabalar

Pazar günü güzel havanın tadını çıkarmak için sıkça buluşma mekanımız olan Taksim'e gittik.İlk önce güzel bir kahvaltı yapıp daha sonra kahvelerimizi içtik.Taksim her daim hareketli ve canlı bir yer olması bizi hep oraya cekiyor ama eğer hava güneşliyse keyfimize diyecek yok.
 Biz de kahvelerimizi içtikten sonra tadı damağımızda kaldı diyip Taksim Gezi Parkına geçtik.İyi ki de gitmişiz öyle güzel bir ortam vardı ki,piknik yapanlar mı dersiniz saz çalanlarmı ele ele gezen aşıklarmı hepsi oradaydı ogün.Tam bi görsel şölendi.Bu havalarda mutluka gitmenizi tavsiye ederim.Biz bunu sık sık yapma kararı aldık hele ki dünyanın yorucu koşuşturmasında biraz olsun nefes alıp huzura ihtiyacım var diyorsanız,tam da sizlik bir yer diyebilirim.

Bu arada sizden gelen istekler üzerine böyle bir şey yapma kararı aldım.Arkadaşlarımda beni kırmadı ogün ne giydiklerini resim almam için bana izin verdiler.
 Bundan sonra sık sık böyle paylaşımlar yapacağım.İsteklerinizi benimle paylaşmanız beni çok mutlu etti.Beni takip ettiğiniz ve fikirlerinizi paylastığınız için çok teşekkür ederim. 
























































Ben bu yazıyı yazarken çok keyif aldım umarım sizde okurken keyif alırsınız.Hoşçakalıınn
 






  • Share:

You Might Also Like

0 yorum