Günün Makyajı 3

By TUĞBA GÜNGÖR - 11:22

                                                                                       

Merhabalarr :)
Nasılsınız? Umarım iyisinizdir.
Öncelikle bir Galatasaray taraftarı olarak Fatih Terim'e ve futbolcularına çok ama çok teşekkür ediyorum bize yaşattıkları mutluluktan dolayı.Yine Mayıs yine ŞAMPİYONLUK.  :)

Lafı hiç uzatmadan makyaja getirmek istiyorum.Bugünün makyajı Rimmel London'un Kate Moss 111 numaralı ruju deneme amaçlı yaptığım bir makyaj.Aşamalarını resimler ile beraber anlatacağım.



Öncelikle kullandığım ürünler ;

































Rimmel London Match Perfection Fondöten ; Ambalajının cam şişede ve pompalı olması çok hoş.Kapatıcılığı günlük kullanımlık için uygun.1 ve ya 2 pompalık tüm yüzünüze yetebiliyor.Benim cildim kuru olduğu için sıvı ve hafif yağlı yapısı nedeniyle yüzüme iyi geliyor.Eğer  yağlı bir cildiniz varsa parlama yaptığı için bu ürünü önermiyorum.Çünkü sürüldüğünde parlama yapabiliyor.Ama pudra kullanırsanız bu sorunu çözebilirsiniz.Son olarak kalıcılığından bahsetmek gerekirse orta derecede bir kalıcılığı var.

Flormar Compact Powder No 91 ; Bu üründen şuanlık memnunum.Yüzümün sıcaklardan dolayı  terleyen bir yapısı var bu pudra bunu hem geciktiriyor hem fondöteni sabitliyor ama yine de çok fazla bir kalıcılığı yok. Günlük kullanımlarda uygun olabilir.

Essence My base Biterse birdaha alırmıyım bilmiyorum.Kötü bir ürün değil ama çokta iyi bir ürün değil.Günlük kullanıma uygun.Yalnız ürünü sürerken miktarına dikkat etmek gerekiyor.Eğer biraz fazla gelirse cildinizde parlıyor ve fondöten süreseniz dahi kapanmıyor.Bir pompa sürmeniz yeterli

Essence Quattro Far ; Severek kullandığım bir ürün.Renk vermesi çok iyi kalıcılığı ise 7- 9 saat.Biterse tekrar almayı düşünüyorum.

The balm Nude Tude Palet ; Bayılıyorum bu ürüne ve ürünlerinin ambalajlarına iyi ki almışım. Renkleri,kalıcılığı oldukça iyi.

Essence Eyeliner ;   Bittiğinde alınacak ürünlerden birisi daha.Suya dayanıklı olması sebebi ile kalıcılığı çok iyi.Fırçası bana kalın geldiği için Ecotools'un eyeliner fırçası ile kullanıyorum.

Flormar Pretty Compact Blush On No 116 ;  Yanlışlıkla aldığım bir ürün olur kendileri. 115 numarayı alacaktım ama 116 almışım. :) Pembe tonu(allık) hafif ışıltılı,kahve tonu(kontür) ise mat.Tek tek kullanılmasından çok ben karıştırıp kullanıyorum.Ürüne yeni başladım sayılır şuanlık memnunum iyi anlaşıyoruz. :)

Avon Color Trend ;  Üründen hiç memnun kalmadım kalıcı değil.Bir daha almayı düşünmüyorum.        

Rimmel London Kate Moss No 111 ; Çok sevdiğim üründür kendisi,yapısı ne sert ne de çok yumuşak.Kalıcılığı ise 3 bilemedin 4 saat kalabiliyor.Tek sorunu kokusu oda cok rahatsız etmiyor.Mat olduğu için kuruluk yapabilir lipbalm ile kullanabilirsiniz.









               
         








Gözler de kullandığım renkleri kırmızı ile işaretledim.
Essence quattro baştan ikinci rengi pudra rengini gözlerime baz olarak kullandım.Daha sonra The Balm Nude Tude paletinden Sultryi göz kapaklarıma uyguladım ardından göz pınarlarımdan dışa doğru hafif  Snobby sürdüm .Son olarak Sleek ile gölgelendirme yaptım.


























         

























Umarım hoşunuza gitmiştir.Sevgilerimle. :)

  • Share:

You Might Also Like

0 yorum