Gratis Alışverişim

By TUĞBA GÜNGÖR - 16:32

Merhabalar.


Dün bahsettiğim gibi Gratis de belli markalarda bugunden itibaren %50 indirim başladı.Ben de fırsatı değerlendirip ihtiyaclarım dogrultusunda mini bir alışveriş yaptım.Açıkcası ben de bu indirimi heyecanla bekleyenlerdendim.
Balm&Jovi Rockstar,Bahama Mama,Schwing gibi bir kaç ürünü denemek istiyordum bu sayede iyi de oldu aldım hepsini. :)


The Balm ; Balm&Jovi rockstar ;
 The Balm'ın ambalajalrına hayranım ya çok tatlı oluyorlar :) 
Bu palet 12 renkte far,bir adet aydınlatıcı,bir adet allık son olarak 2 adet rujdan oluşuyor rujları allık olarakta kullanabiliyormuşuz.
Deneyip kısa bir süre içerisinde bu paletle ilgili bir post hazırlayacağım. :) 

İndirimli %50 Fiyatı ; 30 TL




























The Balm ; Bahama Mama Bronzer ;
 Merak ettiklerim arasında olan bir ürün.Henüz denemedim deneyip görüşlerimi yazacağım.

İndirimli %50 Fiyatı 15 TL

The Balm ; Schwing Eyeliner ; Kalıcı ve sürümünün kolay olduğunu duymuştum şimdi deneme zamanı :))
İndirimli %50 Fiyatı 13 TL

Essence BIG Lashes ;  
Kıvrımlı ve iri fırçalı bir rimel.Denemedim ama Essence'nin rimellerinden hepmemnun kaldım.Hem fiyat açısından uygun hem diğer pahalı rimellerle aynı performansı sağlıyor.
İndirimli %50 Fiyatı ; 5 TL

Maybelline Rocket Volume Maskara ; Bloglarda çok  övüldüğünü gördüm alıp denemek istedim.Bakalım sonuç bahsedildiği gibi mi :)

İndirimli %50 Fiyatı 10 TL

Pastel Spring Blush  On 15 ; Rengi turuncuya yakın tam yaz rengi henüz denemedim ama şöyle bir baktığımda çok tatlı rengi ve ambalajı var.Umarım performansı da iyidir. :)

İndirimli %50 Fiyatı  5TL

Essence Oje ; Essence ojelerini çok seviyorum almışken vişne renginide temin ettim.

İndirim de ojeler ve kalemler yoktu. Fiyatı ; 2.5 TL

Benim aldıklarım bunlardı.Umarım sizlerde değerlendirmişsinizdir indirimi :)

Hoş kalın.




  • Share:

You Might Also Like

0 yorum