Saçlarımı Nasıl Boyadım?

By TUĞBA GÜNGÖR - 11:18

Merhabalar.
Nasılsınız.
Geçen gün sizlerle saç açma işlemimi bura da  paylaşmıştım.
Saçlarımı açtım ve sıra geldi boyamaya.
Ben bir türlü karar veremedim.
Malum siyah renkten yeni kurtulmuşum bir daha koyu boyamak istemiyordum.
Sarı,platin tarzında saçları da kendime yakıştıramadığım için.
Şimdilik ne koyu ne açık ton olan kumral saç rengini seçtim.
Yeter ki açıcının vermiş olduğu çiğ kızıllık gitsin.
Açıcı üzerine vurulan kumral boyanın nasıl göründüğünü merak ediyorsanız
yazımı okumaya devam edin.


İlk olarak iki tüp Neva Color 6.1 Külü Koyu Kumral boyasını aldım.


Almış olduğum renk gözüme koyu geldiği için,
boyamaya başlamadan önce bir tüp 7.1 Küllü Kumral aldım.


Üç tüp boyayı iyice homojen hale gelene kadar karıştırdım.




Daha sonra saçlarımı tokalarla parçalara ayırdım.
İki farklı renk boyadan nasıl sonuç alacağımı bilmeden bir cesaret,
boyayı güzelce yedirerek  tüm saçıma uyguladım.



İşlem sonrası sonuç aşağıda ki gibi oldu.

Saçımda ki boyanın rengi belli olması için bir sürü resim çektim.

Bazı resimler de neden bilmiyorum ama göründüğünden fazla turuncu çıkmış.

Biraz turuncu tonlarda renk var ama resimlerde göründüğü kadar fazla değil.

Sonuç ; 















Gün Işığı




Flaşlı 



Henüz ilk boyamam olduğu için renk saçıma tam oturmadı.



İkinci boyamı tam iki hafta sonra küllü kumral ile yaptım.












İkinci boyamadan iki hafta sonra boya biraz akmaya başlayınca tatile gideceğim için tekrar boyamadım.
Boyayıp gitsem de biliyorum orada akacaktı.


Tatildeyken haklı çıktım.
boya saçlarımda iyice açıldı ve buna ek olarak açma işlemi yaptığım için orada deniz,güneş,havuz derken saçlarım bayağı yıprandı ve kurudu.













Tatilden  döndukten sonra saçlarımı tekrar bakıma aldım.
Biraz zaman geçtikten sonra fikrim değişmezse eğer
Palette Deluxe 6,0 Koyu Kumral boyamayı düşünüyorum.
Uçlarına da ombre yapmayı planlıyorum.
Henüz kafam da net bir plan yok.

Eğer tavsiye varsa;
 balyaj ya da ombre yapmak istiyorum ama zemin(dip) rengine bir türlü karar veremedim.

Şuan kullandığım renk sizce nasıl?
belki bu rengi zemin renk yaparım bilmiyorum.

Okuduğunuz için teşekkürler.



Hoşkalın,
Sevgiler.





Beni Takip Edin 

  • Share:

You Might Also Like

7 yorum