Pratik Kısa Saç Modelleri

By TUĞBA GÜNGÖR - 07:39


Merhabalar.
Geçtiğimiz günlerde uzun saça sahip olanlarınız için şu yazım da pratik saç modelleri paylaşmıştım. 
Bugün de kısa saça sahip olanlarınız için birbirinden güzel ve yapımı oldukça kolay saç modelleri paylaşacağım. 
Kısa saç bana göre şekil vermek açısından en zor saç. 
Kısa saç kullandığım zamanlar da ki yıllar yıllar önce hala neden kısa kestirdiğime anlam veremediğim zamanlar da çok zorluk çekmiştim. O zamanlar tabii böyle pratik saç yapımları fazla yoktu. Şimdi saç kısa bile olsa artık kolay modellere ulaşma imkanı var. Ben de sizlere sevdiğim modellerden örnekler paylaşacağım. 
Kısa saça sahip olanlarınız varsa eğer mutlaka yazımı okumaya devam edin.























       




















Sevgiler,


Beni Takip Edin 

  • Share:

You Might Also Like

0 yorum