Herkese Merhabalar.

14:51





Merhaba ben TUĞBA
21.03.1991 İstanbul doğumluyum.
Yani tam bir KOÇ burcuyum.
İstanbul'da yaşıyorum.
Makyaj yapmayı,kahveyi,alışveriş yapmayı,
gezmeyi,kitapları ve hayvanları çok seviyorum.
Hatta Şila isminde tontiş bir kedim var.
Sık sık olmasa da bir kaç senedir burada blog yazıyorum.
Şimdilerde ise oyalanmak için açtığım bu blog
sizlerle iletişim kurmaya başladığım günden beri daha çok şey ifade etmeye başladı. 
İyi ki varsınız!
Blogumda kendi kullandığım kozmetik ürünlerine dair yazılarımın haricinde makyaj,güzellik, saç bakımı ve başka bir çok konu hakkında, ipuçlarımı ve tavsiyelerimi bulabilirsiniz.

Blogumda yazmamı istediğiniz konular için iletişim adresimden bana mail atabilirsiniz. 
Son olarak blogumu takibe alırsanız çok sevinirim.

                   
                                                   Sevgilerimle, 
                                                       TUĞBA.


 

Instagram:  http://instagram.com/tubabeauty
Gmail: xwinsomex@gmail.com


BUNLARI DA BEĞENEBILIRSIN

0 yorum