Herkese Merhabalar.

By TUĞBA GÜNGÖR - 14:51




Merhaba ben TUĞBA
1991 İstanbul doğumlu tam bir KOÇ burcuyum. Sizlere kendimden detaylıca bahsetmek yerine biraz blogumdan bahsetmek istiyorum. Blogumu ilk olarak makyaj üzerine düşünüp açmıştım. Aradan geçen onca zamandan sonra aslında sadece makyaj ile yetinemeyeceğimi geçte olsa anladım. Artık burada sadece makyaj üzerine yazılar olsun istemiyorum. Biraz kitap, biraz dekorasyon, biraz kendin yap projeleri paylaşmak ve bazen de sadece hoş sohbet etmeye karar verdim. Blogumun çeşitli içeriklerle dolu olması işte bu yüzdendir. Hem neden olmasın ki? Çokta güzel oldu! Blogumda yazmamı istediğiniz konular için iletişim adresimden bana mail atabilirsiniz. 
Son olarak blogumu takibe alırsanız çok sevinirim.

                   
“En önemli şey hayatın tadını çıkarmaktır, mutlu olmaktır; önemli olan tek şey budur.” Audrey Hepburn
Sevgilerimle, 
TUĞBA




Instagram:  http://instagram.com/tubabeauty
Gmail: xwinsomex@gmail.com


  • Share:

You Might Also Like

0 yorum