Karışık Alışverişim

By TUĞBA GÜNGÖR - 16:06

Merhabalar :)
Artık resmen yaz geldi.:) Bende havaların bu güzelliğini fırsat bilip hem bugün kendime vakit ayırmak istedim hem de bir kaç eksiklerim vardı onlarıda almak için Şişli'ye gittim.İlk olarak Cevahir'e sonrasında ise  Erkan Petekka'yanın  açtığı şu Şişli Sosyete Pazar'ına gittim.Sosyete Pazarı'nda fiyatlarda uygun  ama tek beğenmediğim şey var oda diğer sosyete pazarlarına göre sanki daha küçük gibi geldi bana bilmiyorum.Zaten birtane bir şey alıp çıktım.Aradığımı bulamadım yine de uğranması gereken bir yer.Belki hoşunuza gidecek birşeyler bulabilirsiniz..
Bugün aldıklarımı çok severek aldım.Umarım siz de beğenirsiniz :)

İlk olarak Cevahir'de bulunan Debenhams'a gittim.Oradan Evans'a ayrılan bölümden bu elbiseyi aldım.Elbise Scarlett&Jo'nun. Sade ama şık duruyor giydiğiniz zaman.İçi ince astar gibi kumaş dışı tamamen ise tülden.     



                                                     














Elbisenin sadece yaka kısmında hareketlilik var.O da güpür dantel.
















Kollar ise fakir kol ve sade tül.
































Yakanın yakından bir resmi.

Elbisenin Fiyatı ; 149,00 TL









































Resimleri iyi çekemedim ama sizin için sitesinden elbisenin resmini buldum.


Daha sonra C&A'a uğradım.C&A'dan aldıklarım ise;

Resimde pek belli olmasada mint yeşili bir pantolon aldım.

Fiyat 49,00 TL




































Buğday kahve tonunda olan bu çantayı aldım.
Fiyat 29.99TL







Son olarak C&A'dan kumaşı naylon tarzında olan bu tişörtü aldım.
Fiyat 24,99 TL





































Daha sonra Watsons'a gittim.Oradan ise aldıklarım.

Rimmel London Kate Moss rujlarından 111 Numaralı bu ruju aldım.Ne zamandır denemek istiyordum zaten iyi de oldu.Deneyip ayrı bir post olarak yazacağım.:)
Ruj 12,99 TL



 



















I loveeee el kremi :) Bu markanın ambalajına,kokusuna ba-yı-lı-yo-rum...Çok şeker değil mi? :)

Ürünü henüz denemedim ama elime alıp şöööyle bir kokladım ve ah o koku yokmuuuu çok tatlı bir kokusu var.Gerçek meyve gibi yememek için zor tuttum kendimi :)

Fiyat 6,99 TL
 



































İçeriği ;




















Flormar ve Golden Rose olmak üzere iki adet oje aldım. :) 























Son olarak Sosyete Pazar'ından yazlık tiril tiril tülden bir etek aldım.Renkleri çok hoşuma gitti yalnız :)
Fiyat 10 Tl

























Bu benim ilk alışveriş postumdu.Benim için hazırlaması keyifli bir post oldu.Umarım sizde beğenirsiniz :)

Hoş kalın.




  • Share:

You Might Also Like

0 yorum