Yeni Makyaj Masama Kavuştum!

By TUĞBA GÜNGÖR - 16:55

Merhabalar.

Uzun zamandır makyaj masamı değiştirmeyi planlıyordum ama bir türlü beğenip alamamıştım.Daha sonra ikea'da bir makyaj masasını beğendim ama indirimde olduğu için bitmişti.İndirimsizde o fiyata almak istemedim açıkcası kaldı öyle.Ben de a
z çok hayalimde canlandırdım nasıl birşey yapabilirim diye buldumda.İhtiyacım olan masa bir de aynaydı. İkeadan makyaj masam için ayna bulamadım ama bir çerçeveyi çok beğendim hemen ben bundan ayna yaparım diyerekten aldım.Eve getirince 5 10 TLye çerçeveme ayna taktırdım.Çok güzel oldu. Annem kendi odasına şifonyer almaya evimizin civarında bir mobilyacıya gitmiş. Şifonyer seçerken bir de bu masayı görmüş işte aylardır aradığımız bu diyerek satıcıdan almak istemiş ama malesef ayırtmışlar aradan bir gün geçtikten sonra satıcı annemi tekrar aramış istediğiniz masadan getirttik diyince almış annemde.Ertesi gün getirdiler masayı hiç görmedim beğenmem belki falan dedim ama gelince resmen hayran oldum masaya. Sonra taktım aynayıda. Sonuç mu? İşte sonuç aşağıda :) 
Eskisinide bir tanıdığımıza verdik.İşte makyaj masamı sizlere göstermek istiyorum. :)

Eski masamın resmini çekmek aklıma gelmedi hiç ama resimler arasından buldum birtane orda az çok belli oluyor.


Eski makyaj masam :



İkea'dan aldığım çerçeve. 






Şimdi ki Makyaj Masam :)))







Bir tek sandalyeyi değiştirmek kaldı.Masama uygun sandalye bulduğumda alacağım hemen.
İşte bu kadar.Ben masamın yeni halinden çok çok memnunum. Sizlerle paylaşmak istedim sadece belki sizler içinde bir fikir olabilir..:)


                                                                                    Sevgiler ,
                                                                                                     TUĞBA


  • Share:

You Might Also Like

0 yorum