Günün Makyajı 7

By TUĞBA GÜNGÖR - 12:10

Merhabalar arkadaşlar.

Ne kadar çocukluğumuzda ki kadar güzel olmasada,bir bayramı daha geride bıraktık.Umarım bayramınız güzel geçmiştir. Ben bu bayram lanet gripten  hiç bir şey anlamadım çünkü.Ben grip olunca direk gözlerime yansıyor.Sürekli gözlerim yaşlı gezdim ortalıkta.Hâla devam ediyor.Yine de sizleri unutmadım bugün başka bir makyajla karşınızdayım. :)
Tek beceremediğim şeyse şu fotoğraf işi.Bir türlü güzel çekemiyorum makyajı. Öyle deniyorum yok olmuyor böyle deniyorum yinede beceremiyorum ben bu işi.Ne şekillere girdim ah bir bilseniz.Neyse ne yapalım artık idare edeceğiz böyle :)

İlk olarak makyajı gelişi güzel bir görelim.















Şimdi kullandığım ürünlere geçelim..




Rimmel  London Lasting Finish fondöten
Flormar Compact Powder No 91 
Flormar pretty 304 Ruj
Essence Quattro (purple day)
Flormar Ultra Black
Essence Far Bazı
Essence Eyeliner
The balm Nude Tude Palet 
Essence sun club bronzer
Maybelline Rocket Rimel
Garnier roll-on  gözaltı kapatıcısı
Avon Gold shimmer


Makyaj'ın Aşamaları ;






























1) Essence far bazını göz kapaklarıma yedirdim.
2) Essence Purple Day paletinden pembe rengi resimdeki şekilde uyguladım










3) The Balm Nude paletten Snobby'i dağıtmadan ortaya kullandım sürdüm.












4) Essence Purple Day'dan mor rengini sürmüş olduğum pembe rengin üstüne uyguladım.
5&6 ) Nude paletten tekrar Serious (siyah) rengi gölgelendirme yaparak resimde de görüldüğü gibi ortası hariç üstlere,köşelere ve göz pınarlarına sürdüm.Bu işlemi dağıtma fırçası ile uygularsanız daha iyi sonuç alabilirsiniz.










7) Flormar göz kalemini göz içlerime uyguladım
8) Avon gold shimmer'i biraz daha ışıltı katması için snobby renkli farın üzerinden geçtim.
9) Essence eyelineri çektim.
10,11)  Son olarak Maybelline rocket rimeli kirpiklerime uyguladım.
12) Flormar Pretty ruju dudaklarıma sürdüm.
13) Essence bronzer çok hafif şekilde uyguladım.






İşte bu kadar kızlar.Elimden geldiğince en basite indirgemeye çalıştım anlatım ve resimlerle.Umarım hoşunuza gitmiştir makyajım.Makyaj postlarını hazırlamak çok hoşuma gitmeye başladı valla. :)
Bundan sonra böyle makyaj postları hazırlamaya devam edeceğim. Önce tabi iyileşmeye bakmalıyım hoş kalın.  :)










                                     

























                                                                                   


                                                                                                    Sevgiler,
                                                                                                        TUĞBA

  • Share:

You Might Also Like

0 yorum