Watsons Bayram İndiriminden Alınanlar

By TUĞBA GÜNGÖR - 06:35




Merrhabalar.

Watsons'un bayram indiriminden bahsetmiştim geçen gün. Bende indirimden sevdiğim markadan ürünler aldım. Herkes Rimmel London markasını biliyordur. Rujları, fondöteni kullandığım ürünler arasında. Henüz farlarını ve pudrasını deneme fırsatı bulamadım ama onlarıda denemeyi düşünüyorum. Watsons'ta bu bayram Rimmel London ürünlerinden %50 indirim yapınca istikamet watsons oldu.Almak istediğim bir kaç parça ürünler vardı hazır indirim varken onları da temin ettim :) Lafı hiç uzatmadan aldıklarıma geçiyorum.





Watsons Ballı Saç Maskesi : Sürekli aklımdaydı bu maske sizlerden gelen tavsiyeler üzerine alıp denemek istedim.İlk deneyimimide gerçekleştirdim şimdilik gayet başarılı ama henüz net karar vermek için çok erken. Ürün gördüğünüz üzere kocaman ve uzun süre dayanacağa benziyor.

Fiyat : 8.50 TL


Dalan Zeytinyağlı Defne Sabunu ;  Gerçek zeytinyağımı bilmiyorum ama uygun fiyata görünce almak istedim. 

Fiyat : 2.25 TL

Watsons Islak Mendil 3lü ; Islak mendil olmazsa olmazlarım arasında elimdekiler bitmek üzereydi gitmişken almış bulundum.

Fiyat : 3,25 TL

Rimmel London Stay Matte Pudra : Mat görünümlü bu pudra ince bir yapıya sahip.  Biraz daha kullanıp ayrı bir postta anlatmayı düşünüyorum.

Fiyat :  14.99 TL  7,50 TL



Rimmel London Match Perfection Concealer : Bu kapatının son zamanlarda methini çok duydum. Kullananlar çok memnun.Ben de denemek istediğim için aldım.  

Fiyat : 12,99 TL   6,50 TL


Rimmel London Kate Moss Rujlar No 103 & No 16 : Rujlardan bahsetmeme gerek yok sanırım. Kullandıp memnun kaldığım ürünlerin arasında çok hafif bir kokusu var ama eğer uygun fiyata ve bu fiyata rağmen iyi iş çıkaran bir ruj istiyorsanız sizlere gönül rahatlığı ile önerebilirim.

Tane fiyatı : 12,99  6,50 TL 

Rimmel London Apocalips- Bin Bang :  Arkadaşım için aldım bu ürünü. 
Rimmel London Apocalips , 303 Apocaliptic :  Bunu da kendim için aldım. Bir iki kere kullandım ürünü ve yoğun kıvama sahip normalde parlatıcı şeklinde olan rujları hiç sevmem bana yapış yapış bir görünüm veriyor. Ama bu ürün mat bir yapıya sahip kalıcılığı fiyatına göre gerçekten başarılı.

Fiyat : 12,99 TL 6,50 TL

Miine Sabun Kutusu : Kullandığım sabunlar için aldım bu kutuyu 

Fiyat ; 2,99 TL 


                                  Rimmel London Kate Moss Ruj 
                                Rimmel London Stay Matte Pudra & Match Perfection Kapatıcı 
                             Kate Moss 103 , 16   Apocalips Big Bang - Apocalipstic 303
                         Watsons Ballı Saç Maskesi & Dalan Zeytinyağ Defne Sabunu 
                        Watsons Islak Mendil & Sabun Kabı 

Sırası ile renkleri de bu şekilde. Gördüğünüz gibi Apocalips (son resim) dudakta mat bir görünüş sağlıyor.Big Bang'ı açıp denemedim çünkü arkadaşıma hediye almıştım onu açmak istemedim.

Benim aldıklarım bu kadardı bu bayram indirimlerinden. Sizler neler aldınız? :)


                                                                                                Sevgiler ,

                                                                                                      TUĞBA




  • Share:

You Might Also Like

0 yorum