Gratis Bayram İndirimi Ganimetlerim

By TUĞBA GÜNGÖR - 09:31


Merhabalarr.

Geçen gün Gratis ve Watsons'un bayram indiriminin duyurusunu yapmıştım.
İhtiyacım doğrultusunda alışveriş yapmaya çalıştım. Listemi hazırlayıp öyle gittim.Liste hazırlamadığım zamanlar nerede en lüzumsuz şey var tutup atıyorum sepete asıl lazım olanları almayı unutuyorum :) Bu huyumu bildiğim için bu sefer tedbirli gittim ve musmutlu döndüm eve :)

Aldıklarıma gelirsek ;





Benri Makyaj Temizleme Diski (Peeling etkili) : Benri pamuklarım bitmedi ama indirim varken bir paket daha almak istedim çok memnunum. Fiyat : 3.00 TL  1,80 TL

Benri Aseton ; Benrinin asetonlarına bayılıyorum. Bu sefer pompalı olanından aldım üzerinde nemlendirici etkisinden bahsetmiş kullananlarda bunu doğruluyor..Pompalı olması çok çok iyi kapağı sayesinde fazla dökülmeden uzun süre gider gibi geliyor bu ürün bana. Fiyat ; 7 TL  4.20 TL

Epilette  Düy Dökücü Ped : Ürün hakkında pek bir bilgim yoktu.Rafta dikkatimi çekti denemek için aldım.Memnun kalıp kalmadığımı kullandıktan sonra yazarım. Fiyat : 16.00 TL

Robyem Baykuş Lipbalm : Bu sevimli mini mini baykuşu kasada görüp attım sepete çok tatlı.El kremleride varmış ama ben görmedim bir daha ki gitmeme el kreminide almayı düşünüyorum. Çok sevimli kendisi nereye koysam orada çok hoş duyor.   :)   Fiyat : 6.50TL   3,90 TL

Grace Cole ; Ek kremi ve tırnak törpü ikilisi. Kış ayına girdik artık elimde krem kalmamıştı.Kremin güzel kokusu var ilk defa aldım bakalım nasılmış :) Fiyat : 3,50TL  2,30 TL

Loreal Üç Etkili Makyaj Temizleme Yağı ;  Normalde Neutrogena'nın tek adımda makyaj ve yüz temizleyicisini kullanıyordum ve gerçekten çok ama çok memnundum ama malesef Gratis'te bitmiş ve bulamamıştım. Görevli arkadaş bunu önerdi almam için bende indirimdeyken aldım.

Fiyat : 19.75TL  9,87  TL


Bee Beauty Vucut Losyonu : Tatlı badem ve narlı kokusu muhteşem. Bee beautynin başka bir ürününü kullanıp memnun kalmıştım.Çok kolay emiliyor ve yumuşacık yapıyor.  Fiyat : 15.50TL 9,30 TL

Gül kokulu el kremi : Bu ürün gratise ait sanırım ne zamandır görüyordum gitmişken almak istedim annem için ayırdım. :)

Fiyat : 3,50TL   2,30 TL

Ekilips Tekli Takma Kirpik : Takma kirpik hiç kullandığım bir şey değil ama ileride göz makyajı için blogumda postlar hazırlamayı düşünüyorum.Bu takma kirpikleride o zamanlar kullanmak için aldım.
 Fiyat : 9.00TL  5,40 TL

Palette Saç Boyası (Gece Mavisi) : Saçlarımı 3 5 ayda bir boyuyorum. Genelde kullandığım renk mavi siyahtır. Uzun zamandır raflarda mavi siyah saç boyası görmüyorum. Gece mavisini görünce aldım.Bu üründe mavi siyaha yakındı ve tek Palette' de kalmıştı hemen aldım. Saçlarım uzun bi kutu normalde yetmez ama zaten saçım siyah.Daha çok diplere kullanacağım. Fiyat : 13.00TL  8.45 TL

Palmolive Duş Jeli (Çikolatalı) : Ne kadar i love duş jelimden memnun kalsamda biraz değişiklik olsun diye çikolatalı duş jelini aldım. Beklediğimden güzel kokusu var. Bakalım henüz kullanmadım kullanıp öyle değerlendirmek istiyorum. Fiyat :  7.00TL


Ekilips Cüzdan : Bir cüzdan hastalığı tutturmuş gidiyor bende tutana aşk olsun. :) Görür görmez bayıldım desenine çok tatlı.  Fiyat : 6.75TL    4,05 TL



Kozmetik Ürünleri ; 






Ojeler (Pastel No 39 & Flormar No 246 ) Kış geldi artık bende kışa yakıştığını düşünüyorum bu renkleri. Fiyat : Flormar 2.00 TL Pastel 2,65 TL


The Balm Shady Lady Vol.2 : The Balm % 50 indirim olurda bir şeyler alınmaz mı :) Aslında Vol.3 almayı planlıyordum ama malesef ellerinde kalmamıştı.Bende renkleri birbirlerine yakın diye Vol.2'yi aldım. Üründen bahsetmeme gerek yok daha sonra detaylı bir şekilde post hazırlayacağım. Ama indirim bitmeden almak isteyenlere tabiki tavsiye ederim. The Balm ürünlerinin farlarını öv öv bitmez.Gözüm kapalı tavsiye ederim :)

Fiyat : 64.50TL   32,25 TL

Essence I love Stage Eyeshadow Base : Bu far bazını kimisi beğenmiş kimisi beğenmemiş ben yinede bir şans vermek istedim essence ürünlerinin genelinden zaten memnunum özellikle farlarından. Bakalım benim fikrim ne olacak deneyip göreceğiz. :)

Fiyat : 8.00 TL

Essence liquid Eyeliner : Kesinlikle vazgeçilmezlerimin arasında ayrılmak ikili olduk.The balm'ın eyelinerini denemiş memnun kalmamıştım ama Essence'nin bu eyelineri adeta benim için biçilmiş  kaftan. Yaz aylarında terlesemde çok güzel direndi akmamak için ve başardıda.Gözümde en uzun süre kalan tek eyeliner oldu.Ben yıkamadığım sürece asla çıkmadı gözlerimden. Çok seviyorum onu çok fiyatına göre başarılı bir ürün.Bitmek üzereydi hemen aldım bir tane daha  :)

Fiyat : 3.75 TL


Essence 2 in 1 Kajal Pencil :  İlk defa deneyeceğim elimde denedim biraz zor çıktı kalıcı gibi bakalım göreceğiz :)

Fiyat : 5.00 TL


Essence Long Lasting göz kalemi : Ciddi anlamda kalıcı denemek için elime sürdüm sildim hala duruyor. Rengi çok hoşuma gitti göz makyajlarımda kullandığım tonlarda zaten.

Fiyat :5.00 TL


Flormar Style Mactic Eyeliner No.S09 : Asansörlü kalemleri pek sevmem ama Flormar ürünü başarılı bir şekilde çıkartmış piyasaya deneyenler çok memnun yumuşacık yapısı var.

Fiyat :11.00 TL 5,50 TL

Essence Eye Sorbet  Göz Farı : Pembe rengi o kadar tatlıydı ki dayanamadım aldım.

Fiyat : 9.50 TL

Essence Quattro Eyeshadow:  (02 Purple Day)  Bu farın kahve tonlarında olanı kullanıyorum me memnunum kalıcılıgıda fiyatına göre gayet iyi.

 Fiyat  10.25 TL

Essence Kabuki Fırça : Çok yumuşak ve çok şirin bir fırça kendisi kabuki fırçam yoktu almış oldum :)

Fiyat : 13.75 TL


Essence All About Cupcake  No 53 :  Rujun doğal rengi beni benden aldı :)

Fiyat : 6.75 TL

Flormar Pretty No 304 Ruj : Flormarın sevdiğim rujlarından birisi dir Pretty ruj.Çok seviyorum kullandığım ruju eski ambalajlı olanı. Ambalajlarını yenilemiş tekrar aldım nude tonlarını günlük makyajlara çok yakıştırıyorum. Kalıcılıgıda gün içinde bir iki kere tazelemeniz gerekebiliyor.

Fiyat :10,50 TL  5,25 TL

Flormar Quartet Eyeshadow : Flormarın kendi sitesinde bu farın topaklanma ve birikme yapmadığından bahsetmiş. İndirimdeyken aldım denemek istedim.

Fiyat :15.25 TL  7,62 TL

Loreal Paris Lumi Magique Fondoten : Fondotenim Mac face and body ama tek başına pek bir kapatıcılık sağlamıyor bende onunla beraber başka bir fondoten karıştırıp kullanıyorum. Rimmel'in fondoteni bitmek üzereydi indirim varken alayım dedim iyi yapmışım çok kişi memnun kalmış. Umarım bende memnun kalırım.

Fiyat : 40.00TL 20TL


Bu gün eklenenler ; 









Flormar Pretty No 323 Ruj :  304 Numaralı rujunu almıştım. Bugün gidip tekrar 323 numaralı rujunu aldım.

Fiyat :10,50 TL  5,25 TL


H&M Altın rengi küpeler : H&M'de çoğu aksesuar indirime girmiş bende bu iki güzel küpeyi hemen kaptım.

Fiyat :  3 TL

H&M Lipgloss  : H&M kozmetik ürünlerini deneyip memnun kalanlar varmı bilemiyorum. Ben de henüz deneme fırsatı bulamadım. Bu lipglossları sepette görünce almış bulundum. Hafif renk verişi vıcık vıcık olmayışı hoşuma gitti. Pembelerden birisini arkadaşım için ayırdım.

Fiyat : 1,95 TL

Lavantalı El Kremi : Anneme almıştım gidip tekrar kendime almak istedim güllü olanını bulamadığımdan lavantalı aldım. İyi ki almışım kokusu muhteşem.

Fiyat : 3,50TL   2,30 TL


Ekilips 5'li krem kutusu : Ekilips'in seyahat şişelerini severek kullanıyorum. Kremlerim için ise krem kutularından aldım.Çantaya hemen atmalık yerden tasarruf için iyi oluyor.  :)

Fiyat : 2,50TL   1,50 TL

Ekilips Bozuk Para Cüzdanı :  Cüzdan hastalığımın olduğundan bahsetmeme gerek yok sanırım diğer aldığımdan daha minik bir cüzdan bu çok şeker.

Fiyat : 7,75 TL  4,65 TL

Ekilips Kağıt Törpü :  1 TL 60 TL



Ürünlerin yakından resimleri ; 




Essence Kabuki



Loreal Lumi

Essence Eye Sorbet

Ojeler

Sırası ile Essence asansörlü kalem. 
Beyaz olan Flormar. 
Gri ve mor Essence 2in 1 kajal.
Essence cupcake ruj
Flormar Pretty ruj


 The Balm Shady Lady Vol 2 



Flormar quartet eyeshadow. 1.Flaşlı 2.Flaşsız.


Gratis'in Bayram İndiriminin diğer güzel yanı ise :)  ; 






Benim aldıklarım bu kadar biraz uzun bir post oldu kusura bakmayın.Yine de benim için hazırlaması keyifli bir posttu. Umarım sizlerde değerlendirmişsinizdir indirimi.
Merak ettiğiniz bir ürün varsa mesaj atmanız yeterli. O ürün için ayrı post hazırlarım. :)


Hoş kalın.


                                                                            Sevgiler,
                                                                                     TUĞBA 




  • Share:

You Might Also Like

0 yorum