Pembe Tonlarında Göz Makyajı

By TUĞBA GÜNGÖR - 17:33

Merhaba arkadaşlar nasılsınız? :)

Öncelikle hepinizin Kurban Bayramını kutlar,hayırlara vesile olmasını dilerim.Beni takip eden büyüklerimin ellerinden küçükleriminde gözlerinden kocaman kocaman öpüyorum.  :)

Bu gün sizlere pembe tonlarında bir makyaj hazırladım. Belli mi olur belki biriniz bayram makyajını böyle yaparsınız.Ben hele bir yayınlayayım da orası size kalmış umarım beğenirsiniz. :) Artık kışa girdik.Kullanmış olduğum renkler ne kadar cıvıl cıvıl,yazlık renkler olsada  bence kışında yapılabilecek bir makyaj bu. :)



Öncelikle kullandığım ürünlere şöyle bir göz atalım neler kullanmışım.



Resime eklemeyi unuttuğum ürün kalmış 
The balm Nude Tude Palet 
Rimmel London Stay Matte Pudra
Essence Eyeliner
Mac Face & Body Fondöten
Essence Quattro (purple day)

Flormar rimel
Essence Far Bazı
Rimmel  London Lasting Finish fondöten
Essence Starlight tekli far
Flormar Ultra Black
Rimmel London Kate Moss No 16 
Essence Eye Sorbet (illuminating plum)


Kullandığım renkleri bir de yakından görelim.





UYGULAMA ;




1.) Mac'ın fondöteni tek başına kullandığımda pek iyi kapatıcılık sağlamadığı için Rimmel London ve Mac fonföteni karıştırıp yüzüme uyguladım.

2.) Essence göz bazımı göz kapaklarıma dağıtarak yedirdim.

3.) Essence Quattro pembe farı gözlerime uyguladım.

4.) Üzerine ışıltı katması için Essence'nin sorbet farını sürdüm.

5.) Daha sonra The Balm Nude paletten Serous rengini dağıtarak uyguladım.

6.) Flormar göz kalemini göz içlerine doğru yoğun bir şekilde sürdüm.

7.) Göz altıma Essence gümüş renkli simdi tekli farını uyguladım..

8.) Daha sonra Essence eyelineri çektim.

9.) Kirpiklere Flormar'ın rimelini 2 kat uyguladım.

10.) Son olarak Rimmel Kate Moss 16 numaralı ruju sürdüm.

İşte bu kadar basit kızlar. :)


Sadece gözler ,

Bu arada sormadan söyleyeyim gözlerim lens. Makyaj için uygun olur diye taktım. :)

































Yorumlarınızı bekliyorum. Umarım beğenmişsinizdir.  :)



İYİ BAYRAMLAR.
Hoş kalın.

                                                                                      Sevgiler,
                     
                                                                                                      TUĞBA



  • Share:

You Might Also Like

0 yorum