Gratis ve Watsons Alışverişim

By TUĞBA GÜNGÖR - 07:15

Merhabalar.
Nasılsınız? Ben çok iyiyim.
Bu gün çok önemli ve özel bir gün. 
Anneler Günü.
Okuyucularım arasında anne olanların Anneler Günü'nü en içten dileklerimle kutluyorum. 
Anneler Günü sebebiyle bir çok yerde indirimler yapıldı. Ben de hazır indirim varken Gratis ve Watsons'a uğrayıp tamamen ihtiyaç üzerine ufak bir alışveriş yaptım.

İndirimden aldıklarımı merak ediyorsanız yazımı okumayı unutmayın!


İlk olarak Gratis alışverişim den aldıklarımla başlamak istiyorum.




Relia Shave 4 Bıçaklı Jilet
İki adet Törpü 
2li Banyo Lifi
Benri Kare Makyaj Temizleme Pamuğu ; Ben genel de Benri'nin oval peeling etkili makyaj temizleme pamuğunu kullanıyordum ve çokça memnundum ama malesef mağazada kalmamıştı. O yüzden bende kare olanını aldım. 
Olay Double Action Gündüz Kremi : Normal/Kuru Ciltler için. Annem benden bir kaç gündür günlük krem istiyordu. Benim de gözüme bu ürün çarptı ve hemen aldım. Açıklamalar kısmında tüm gün nem verdiği ve makyaj için ideal bir baz olduğu yazıyor. 
Panten Nem Terapisi Şampuan ve Krem ; Kuru ve yıpranmış saçlar için. Annem için alındı.
Dove Keratin Şampuan ve Krem ; Bu aralar saçlarımdan çok sıkıldım ve saçımın rengini açıp değişiklik yapmak istiyorum. Geçen yaz şu yazımda saç açma maceramı sizlerle paylaşmıştım. O zamanlar saçlarım yıpranmıştı ve beni bu dertten kurtaran bu şaç kremi olmuştu. Bu üründen fazla bir beklentim yoktu ama yıpranmaları ciddi anlamda düzeltti. Tabi ki tek başına kullanmadım yanında bakımlarda yaptım ama bence şampuan ve kreminin etkisi de vardı. Kremi buldum ama şampuanı bulamadım onun yerine yine keratin onarım olan şampuanını aldım.
 Tavsiye eder miyim? Tabi ki :)



  









Watsons Alışverişimden aldıklarım. 



İpana Perfection - 3 Boyutlu Beyazlık Luxe

 Watsons Düz Uçlu Cımbız  
Dove - Panten Saç Kremleri ; Annem dayanamayıp tekrar krem şampuandan önce bittiği için birer tane daha krem attı sepete. 
Neutrogena VisiblyClear- Arındırıcı Yüz Yıkama Jeli ; Size de oluyor mu? Yüz temizlerken köpüren ürün kullandığım zaman benim için daha rahat ediyor.Diğer süt,losyon gibi olanlar sanki yüzü derinlemesine temizlemiyor muş gibi bir his oluşuyor içimde ve içim hiç rahat etmiyor açıkcası. Garnier kusursuz makyaj temizleme suyunu çok seviyorum göz makyajımı çok güzel çıkartıyor o ayrı ama tüm yüzümü onunla temizleyemiyorum Bu jeli de bu yüzden aldım.
Rimmel London- Lash Accelerator Endless Maskara; Defalarca yenilediğim bir rimel. Çok severek kullanıyorum. Rimmel markasına ait başka rimel almıştım değişiklik olsun diye ama memnun kalmadım ben de tekrar bu ürüne dönüş yaptım. Akma,topaklanma yapmıyor. Tavisye ederim.
Revlon Colorstay Fondöten ; O kadar çok seveni var ki hazır indirim varken alıp denemek istedim. Benim aldığım normal-kuru ciltler için. Orta dan biraz daha yüksek kapatıcılığa sahip. Deneyip yorumlarımı sizlerle paylaşacağım. 


Ürünleri yakından incelemek isteyenler için ; 







Anneler Günü indirimden aldıklarım bunlardı.
Sizler bu indirimden neler aldınız?





Beni Takip Edin 

  • Share:

You Might Also Like

0 yorum