Favori 5 Ruj

By TUĞBA GÜNGÖR - 03:58



Merhabalar.
Nisan ayını artık geride bıraktık. 
Bende bunu fırsat bilip sizlere son zamanlar da elimin en çok gittiği favori beş tane rujdan bahsedeceğim. 
Kış ayları boyunca da dönüşümlü olarak en çok bu ürünleri kullandım. Bir tanesi haric diğerleri hepsi uygun fiyatlı. Sizler de uygun fiyatlı ruj arayışı içerisindeyseniz mutlaka yazımı okuyun.















* Rival De Loop (18)

* Rival De Loop (59)

Rimmel London - Moisture Renew Ruj (180) Vintage Pink
* Mac - Satin Rebel A24
* Golden Rose - Velvel Matte (19)




Rival De Loop (18-59) ;  Rival De Loop yanılmıyorsam bir alman markası. Elimde başka rujlarıda mevcut ama en sevdiğim  favorim olan 18- 59 numaralı rujları. Rujlar çok fazla olmasada matlar. 
18 numaralı olanı sürmeden önce kahve rengi gibi duruyor ama sürdüğümde dudaklarımda koyu mürdüm rengini aldı. Bu kış tam anlamıyla severek kullandım. 
59 numaralı olan ruj da mat içerisinde hafif kremit tonu var. Gündüz makyajlarına daha çok yakışıyor. 
Dudaklarda mat olduğu için biraz kurutma yapabiliyor rujdan önce biraz nemlendirici sürülürse kurutma ortadan kayboluyor.
Kalıcığı fiyatına göre bence gayet iyi idare ediyor. Bir şey yemeyip içmesem 5 saat beni götürür. Ruj ister pahalı ister ucuz illa ki çıkıyor ben artık kalıcılık özelliklerine bakmıyorum rujların çünkü çantamdan çıkartıp anında tazeliyorum. 

Rujları  Rossmann mağazalarında bulabilirsiniz. 

Rimmel London - Moisture Renew Ruj (180) Vintage Pink : Ruj yumuşak yapıda sürüşü oldukça kolay.  Dudaklarıa güzel bir şekilde nem veriyor. Öyle mat bir ruj değil. Kalıcılığı fazla değil çok bir kalıcılık beklemeyin. Rimmel Markasına ait ürünleri Watsons mağazalarından ulaşabilirsiniz. 

Golden Rose - Velvel Matte (19) Mat yapıya sahip ama bence dudakları kurutmaması artı bir özellik. Çoğu mat rujlar dudaklarda topaklanma yapabiliyor. Bu ruj dudaklarım da topak topak bir görünüm vermedi. Severek kullanıyorum. 



Mac - Satin Rebel A24 ; Geldik son ruja. Rujun sürümü kolay ve parlak bir bitişi var. 
Sürmeden önce görünüşü çok koyu olması sizi yanıltmasın ruj pembe alt tonlu.Bu yüzden göründüğü gibi çok fazla koyu durmuyor.
Az da olsa dudakları kurutuyor bu yüzden sürmeden önce biraz dudakları nemlendirmekte fayda var.
Kalıcılık hatırladığım kadarıyla 3 -4 saat dudaklarımda durmuştu. 
(dikkat ettiğim zaman)







Benim son zamanlar da ki favori rujlarım bunlardı.
Her kadının çantasında mutlaka çok severek kullandığı bir ruju vardır.
Peki sizin severek kullandığınız ruj hangisi?
Hem okuyucularıma hem de bana yorum kısmında sevdiğiniz ruju önerebilirsiniz.

Teşekkürler,
Sevgiler.



Beni Takip Edin 

  • Share:

You Might Also Like

0 yorum