Aliexpress Alışverişim

By TUĞBA GÜNGÖR - 01:57


Merhabalar.
Nasılsınız?

Ben bu aralar sağlık sorunu yüzünden sorunlar yaşıyorum ama şuan çok iyiyim. 
Bugün sizlere yine bir Aliexpress alışverişimi paylaşacağım.. Bu sefer ki alışverişim sadece aksesuar üzerine oldu. Aksesuarlarla fazla aram yok fakat siteyi gezerken öyle şeylere denk geldim ki sepete atmadan yapamadım. Hepsi elime geçti ve hepsini ayrı ayrı çok beğendim. Sizler de beğenirseniz eğer fotoğrafların altından ürünlerin linklerine ulaşabilirsiniz. Neler almışım hep beraber inceleyelim mi. Ne dersiniz? 












Ürün sayfası ; Üçgen Kolye










Aldıklarım arasında en çok beğendiğim aksesuar etnik tarzdaki bu kolye oldu.  

Ürün Sayfası ;  Etnik Kolye










Ürüne ulaşmak için ; Yıldız Kolye 


Ürüne ulaşmak için ; Deniz Yıldızı Toka



Ürüne ulaşmak için ; Geyik Kolye


Ürüne Ulaşmak İçin ; Altın Bohem Küpe



Ürüne Ulaşmak İçin; Geyik Broş




Ürüne ulaşmak için ; Saç Aksesuarı




Ürüne ulaşmak için ; İnci Vintage Küpe







Ürüne ulaşmak için ; Vintage Küpe






Ürüne ulaşmak için ; Bohem Tarz Küpe




  



Ürüne ulaşmak için ; Yaka Aksesuarı
* Aksesuar gömlek yakasına takılıyor ve çok şirin duruyor.




Ürüne ulaşmak için ;  Püskül Küpe





Ürüne ulaşmak için ; Bohem Bileklik


Benim bu seferki alışverişimden  aldıklarım bu kadardı. 
Sizler Aliexpress sitesinden alışveriş yapıyor musunuz?
Yapıyorsanız ne tarzda ürünlerden sipariş veriyorsunuz?

Merak edenleriniz için bir kaç not ; 

* Yukarıda ki hiç bir ürüne kargo ücreti vermedim. Hepsinin kargo ücretleri ücretsiz kargoydu.

* Ürünler gümrükten geçiyor mu derseniz. Benim şu ana kadar kozmetik ya da diğer tür siparişlerimin hiç birisi gümrüğe takılmadı. Yine de bu takılmayacağı anlamına gelmiyor tabi ki pahalı ürünler,cep telefonları,ilaçlar,kozmetik gibi şeylerin gümrüğe takılma riski var. Ama kozmetik ürünlerine sanırım gift yazdıkları için takılmıyor olabilir. Blmiyorum şans işide olabilir. Size kalmış bir şey ufak çapta alıyorsanız riske etmekten kaçınmayın. Ben öyle yaptım ve ürünlerim geldi. :)




Beni Takip Edin 

  • Share:

You Might Also Like

0 yorum