Sevgililer Günü Makyajı / Valentine's Day Makeup Tutorial

By TUĞBA GÜNGÖR - 10:40


Merhabalar.


Sevgililer gününe çok az kaldı. Sevgililer gününde  nasıl bir makyaj yapmalıyım diye düşünenler için ben de sevgililer günü makyaj hazırladım. Bu sefer daha belirgin bir makyajla karşınızdayım. Geçen sefer ki sevgililer günü makyajıma  buraya tıklayarak ulaşabilirsiniz. Bu makyajı benim gibi sevgilisi olmayan ama yinede beğenip uygulamak isteyenlerde yapabilir :) Neyse kızlar bakalım nasıl bir makyaj hazırlamışım.



Kullanılan Ürünler ;


Yüz ;
Rimmel London Wake Me up - Fondöten
Maybelline Affinitone 24H Perfercting - Fondöten
The Balm - Sexy Mama Pudra
Pastel Profashion Lovely All in 1 Allık - (No) 261
The Balm - Bahama Mama Bronzer

Gözler ;
The Balm Nude Tude Palette - Far Paleti
Essence - Far Bazı
Essence Big Bright - Eye Göz Kalemi
Lash - Takma Kirpik
Maybelline Eye Studio Lasting Drama - Jel Eyeliner
Maybelline Rocket Volume Express Mascara- Rimel

Dudak ;
Maybelline Baby Lips - Dudak Nemlendiricisi
Rimmel London Moisture Renew (180 Vintage Pink ) - Ruj

Hazırlanış ;
Yüz ürünlerimi cildime uyguladım. O aşamaları herkesin bildiğini düşündüğüm için fotoraflamadım.


1) Gözlere far bazı uygulanır.

2)  Ucu dar ince (eyeliner) tarzı bir fırça ile The Balm Paletten Sexy rengini aşağıda ki resimde görüldüğü gibi oyuntulu yere ince bir çizgi çekiyoruz. Daha sonra dağıtma fırçası ile yukarı doğru hafif ve küçük vuruşlarla dağıtıyoruz.



3) Aynı paletten Stand-Offish rengini göz kapaklarımıza uyguluyoruz.


4) Maybelline Eye Studio Lasting Drama Jel Eyelineri fazla kalın ve kuyruk kısmı fazla uzun olmamak şart ile çekiyoruz.

5) Alt kirpik diplerimize The Balm Paletten SEXY rengini ince dar bir fırça ile kalem çeker gibi sürüyoruz. Daha sonra hafif bir şekilde çizgiyi kalınlaştırmadan dağıtıyoruz.

6) Essence nude rengi göz kalemini göz içine sürüyoruz.

7) Maybelline Rocket Maskarayı tek kat uyguluyoruz. (Takma kirpik takmayacak olanlar 2-3 kat uyguyalabilirler) Takma kirpik takılacağı için tek kat bize yeterli.

8) Son olarak takma kirpiği takıp üstünden tekrar tek kat maskara uyguluyoruz.

Göz makyajımız tamamlandı.

Dudaklar ;


1) Ben dudaklarım belirginleşsin diye beyaz renkte bir far (kalem,aydınlatıcı da olabilir.) kullandım. Dudak çerçevenin etrafına sürüp parmaklarınızla ufak dokunuşlarla dağıtın

2) Dudak nemlendirisini sürün
3) Rujumuzun kalıcı olması için sürdükten sonra peçete ile fazlalıkları alıyoruz.Üzerine parmaklarınızla transparan bir pudra sürüp tekrar rujunuzu sürün. 

Tüm işlemler bu kadardı. 

Gelelim nasıl göründüğüne.
Şimdiden söyleyeyim fazla resim var aşağıda. :)
Makyajın tonunu yakalamak için bin küsür resim çektim aralarından ancak bunlar gerçeği yansıttı.Hayalimde ki fotoğraf makinesini alana kadar idare edicez artık :)


makyaj yapımı


sevgililer, günü, makyajı, valentines

sevgililer günü makyajı








Dip not eklemek istiyorum. Aşağıda ki resim de de görüldüğü gibi saçlarımı pipetle sarıp bekledim. Öğrenmek isteyenler şurada bahsettiğim ısı kullanmadan kıvırcık saç yapımına bakabilirler.  Resim de makyaj bittiğinde hala saçlarımdaydılar. Çıkarttığımda ise enseden dağınık bir topuzla topladım. Daha farklı model arayanlar saç yapımı bölümünden basit ama çok güzel olan saç modellerine bakabilirler.


Benim sevgililer günü için hazırladığım makyaj bu şekildeydi. 
Sizler nasıl buldunuz?
Sevgililer Gününüz Kutlu Olsun. Sevgilisi olmayanlarada gönlünde ki sevgiliye kavuşması dileğiyle. En kocamanından öptüm. İyi ki varsınız. 

Sevgiler,



  • Share:

You Might Also Like

0 yorum