Yılbaşı Makyajı Nasıl Yapılır? / New Years Makeup Tutorial

By TUĞBA GÜNGÖR - 04:46


Merhabalar Kızlar.

2014 Yılını geride bırakmaya sayılı günler kaldı. İyisiyle kötüsüyle koca bir yılı daha devirdik. İnşallah 2015 yılı bizlere tüm güzellikleriyle gelir. Yeni yıla girmeden önce sizlere yılbaşı için hazırladığım makyajı paylaşmak istedim.Henüz ne tarz makyaj yapacağına karar vermemiş olanlarınız olabilir.Belki paylaşacağım bu makyaj kararsız olanlarınıza yardımcı olur. :)




Kullanılan Ürünler ; 



Yüz :
Mac Face&Body Fontöten
Maybelline Affinitone 24H Fondöten
The Balm Sexy Mama Transparan Pudra
The Balm Bahama Mama Bronzer
The Balm Betty Lou Manizer Bronzer

Göz;
Essence I Love Stage Far Bazı
The Balm BalmJovi Palet
The Balm Nude Tude Palet
Maybelline EyeStudio Lasting Drama Jel Eyeliner
Rimmel London Lash Accelerator Endless Rimel
Flormar UltraBlack Göz Kalemi
Golden Rose Beyaz Simli Far

Dudak ;
Mac- Ruby Woo 





Fondötenle yüzümü makyaja hazırladıktan sonra ;
1) Far Bazını uyguladım
2) İlk olarak gölgelendirme görevini yaptım. Burada The Balm Nude Tude Palet'ten Sultry ve  Serious renklerini hafif dokunuşlarla karıştırıp gölgelendirme yaptım.
3) Daha sonra The Balm BalmJovi Palet'ten Metal-İca rengi göz pınarlarımdan gölgelendirme işlemi yaptığım kısıma kadar uyguladım.Göz altıma da aynı rengi kullandım.
4) Göz kalemimi sadece göz alt iç kısmıma uyguladım.
5) Eyeliner çektikten sonra takma kirpiklerimi taktım.
6) Gözlerim için son olarak rimel uygulayıp bitirdim.
7) The Balm Sexy Mamayı tüm cildime uyguladım. Pudramız makyajı daha fazla sürede yüzümüzde tutacaktır.
8)The Balm Bahama Mamayı alın köşelerime, elmacık kemiklerimin altına ve boyun kısmıma çok hafif fırça dokunuşlarıyla uyguladım. Biraz dikkatli olmak gerekiyor.Bahama Mama oldukça pigmentli bir ürün. Güzelleşelim derken bitter çikolataya dönmeyelim dimi? . :)
9) The Balm BalmJovi Palet'te bulunan allığı elmacık kemiklerime aynı palette bulunan aydınlatıcıyı da alnımın orta,burun üstüme,dudak üstüme,elmacık kemiklerimin üstüne ve çeneme çok çok az bir şekilde bir pıtlık sürdüm. :)
10 ) Ve son dokunuş dudaklar. Mac Ruby Woo oldukça mat bir ruj bu yüzden sürmeden önce hafif bir şekilde dudaklarıma nemlendirici sürdüm. Ve rujumu uygulayıp makyajı bitirdim.

Tüm işlemler bu kadar. Elimden geldiğince kısa bir şekilde sizi sıkmadan anlatmaya çalıştım.

Şimdi gelelim makyajımın nasıl göründüğüne.Sizler için bol bol resimler çektim bakalım mı?  :)











Sizce Yılbaşı Makyajım Nasıl Görünüyor? Beğendiğiniz mi? 


Eee o kadar resim çekiliyoruz. Şila hanımla çekilmeseydim olmazdı. Karşınızda evimizin neşesi,bal kaymağı,bebeği,herbirşeyi Şila. 

Size kucak dolusu sevgiler yolluyoruz. Umarım 2015 yılı insanlara huzur,mutluluk,aşk,sağlık,saygı ve en önemlisi merhamet getirir. 2015'ten her ne diliyorsanız ve bekliyorsanız  gerçekleşmesi dileğiyle. 
Sizi seviyorum. Şimdiden Mutlu Yıllaaarrrrrrrrr :)
Sevgiler,

  TUĞBA
Konuğu Şila

- Beni Takip Edin  -


  • Share:

You Might Also Like

0 yorum