DIY

Küpe Nasıl Yapılır? / How To Make Easy Earrings?

By TUĞBA GÜNGÖR - 04:09



Merhabalar Kızlar.

Bugün sizlere hemen hemen hepinizin yapabileceği oldukça basit olan bir küpe tasarımını paylaşmak istiyorum.Uygulaması basit, görünüşü şık, yapması eğlenceli. İsterseniz adım adım küpenin yapımına geçelim.





Gereken Malzemeler;

*18 Adet İnci Boncuk (istediğiniz renklerde )
*Misine
*Küpe Kancası
*Zincir Halka (2 adet)

Uygulama ;

1.)  Öncelikle misinemizi iki karış uzunlukta kesiyoruz. Daha sonra 3 adet boncuk geçirip misinemizin iki ucunu eşitleyip boncukları ortada buluşturuyoruz. 4.cü boncuğumuzu takarken aşağıda eklediğim şablonda ki gibi sağ taraftaki ucu boncuğun sağ deliğinden, sol taraftaki ucu da boncuğun sol deliğinden geçirip misinenin uçlarından tutup çekiyoruz. 
Misineyi iki uçtan çektiğimiz de aşağıda ki gibi şekil alacak.

2.) Daha sonra misinemize bir boncuk sağ,bir boncuk sol taraftan ekliyoruz.


3)  3.cü boncuğumuzu şablonda gösterdiğim şekilde her iki ucu  boncuktan geçirip sıkıyoruz. 



4)  Tekrar  misinemizin sağ ucuna,sol ucuna birer tane boncuk yerleştiriyoruz. Bu sefer başka boncuk eklemeden misine uçlarını en baştaki boncuktan aşağıda olan şablonda ki gibi her iki yönden geçirip kuvvetlice tutup çekiyoruz ardından iki düğüm atıp fazla gelen kısımları kesiyoruz.Ben düğüm attıktan sonra kalan fazlalıkları çakmakla yaktım.Bu işlemleri yaptıktan sonra boncuklarımız top şeklini alacak.



5) Daha net görmeniz açısından beyaz renk boncukla devam etmek istedim. Burada zincir halkayı misineye geçirip küpe uçlarını takıp zinciri güzelce sıkıp kapatıyoruz. İşte bu kadar küpemiz ortaya çıktı.



Veee Sonuçççç :)
Ben küpelerime ba-yıl-dım. :)



Küpenin yanına bir de kolye yaptım. Kolyeyi yaparken yukarıdaki aynı işlemi uyguladım. Toplardan 10 adet (siz kendi zevkinize göre azaltıp,çoğaltabilirsiniz) yaptım. her topu zincir halkayla birbirine ekledim.Son olarak kolye zincirini iki uçtan ekledim.Sizler kolay olsun isterseniz topların arasından kolye zincirini de geçirebilirsiniz.Ama ben zincirde sürekli hareket ederler diye halkalarla birbirlerine bağladım.



Umarım beğenmiş sinizdir. :)

Bloga çok çok nadir Kendin Yap (DIY) projeleri ekliyorum.Siz ne düşünüyorsunuz bu tarz projelere de blogumda yer vermeli miyim?


Sevgiler,

- Beni Takip Edin  -


  • Share:

You Might Also Like

0 yorum