Gratis ve Rossmann Alışverişim

By TUĞBA GÜNGÖR - 07:38



Merhabalar kızlar Nasılsınız?

Bugün dün yayınlanan Sevgililer Günü indirimleri için Rossmann ve Gratis'e uğradım. İndirimlerden haberiniz vardır. Ama beni pek memnun etmedi. Şahsen The Balm ürünlerini çok seven birisiyim. Sevgililer günü için de  %50 indirimi dört gözle bekledim. Sanırım artık %50 indirimleri göremeyeceğiz. Şuan da tüm Gratis'ler de sevgililer gününe özel The Balm ürünlerinde %40 indirim var. Diğer kozmetik indirimler ise şöyle ; 

%40 The Balm
%40 Loreal Paris 
%30 Maybelline 
%30 Real Techniques 

Diğer indirimli ürünlere ŞURADAN ulaşabilirsiniz.

Gelelim benim aldıklarıma.
Öncelikle Gratis'ten başlamak istiyorum. Ben bu alışverişimde fazla bir şey almadım daha doğrusu standların çoğu boştu sabah çok erken saatlerde gitmeme rağmen aradığımı bulamadım. Boş dönmek istemediğim için de hazır indirim varken bazı ürünleri alıp çıkmak istedim. Aldıklarım ihtiyaç üzerine oldu. 


Alışveriş,Gratis,Makyaj,makeup


THE BALM INSTAIN ALLIK( TOİLE) ; Allıklar arasında seçim yaparken bir hayli zorlandım ama en çok içime sinen bu oldu. Rengi çok tatlı ve yüzde duruşu çok doğal. 

REAL TECHNİQUES STİPPLİNG BRUSH ; Bu furçalara ulaşmak mümkün olmuyor indirimde değilken bile bir türlü bulamıyordum. Sonunda iki adet kalmış ve görür görmez direk sepetime attım. Bu fırçalar gerçekten çok kaliteliler. İlk Real fırçam Expert Face Brush olmuştu. Elimden düşmüyor resmen öyle memnunum ki anlatamam sizlere. Bana göre ilk alınması gereken Real fırçalardan bir tanesi Expert Face Brush olmalı. Zaten kullandıktan sonra neden bu kadar çok sevdiğimi anlayacaksınız. Stippling fırçaya gelirsek aslında aklımda mağazaya gitmeden önce Starter Seti ve ek olarak Setting Brush vardı ama ne yazık ki şanssız ve bahtı kara bu Tuğba'da zerre şans olmadığı için ürünler çoktan satılmış. Stippling Brush fırçayı bulduğuma şükredip hiç aklımda yokken almış bulundum. Çok yönlü bir fırça olduğunu düşünüyorum. Krem allık,yoğun kıvamlı fondötenleri,likit ürünleri ve hatta makyaj öncesi krem sürme işlemini bu fırça sayesinde uygulayabileceğim. Dedim ya kendisi çok yönlü bir fırça benim için. Her alanda kullanılacak mucize bir fırça.  :) 

GARNIER KARMA VE YAGLI CILTLER ICIN BB KREM ; Bu bb kremi annem için aldım. Annem çok nadir  makyaj yapar. Bana kremsi,hafif,ince yapılı bir fondöten al dediğinde benim ilk aklıma gelen ürün Garnier BB krem oldu. Daha önce ben kullanmadım ama eğer merak edenleriniz varsa içinizde biraz deneyimleyip görüşümüz sizler için yazabilirim.

TORPU ; Bu torpulerden daha once kullandığım olmuştu. Tekrar iki adet aldım.

BENRI ASETON (Koyu Renk Ojeler Için) Koyu renklerde ojeleri çok sık kullanıyorum ama çıkarması eziyet resmen. Hele o ne kadar silsende hala kalıntı gibi duran kırmızılık yokmu beni aşırı derecede rahatsız ediyor. Benri buna çözüm bulmuş bakalım deneyip göreceğim. Kullananlar gayet memnunlar. Umarım bahsettikleri kadar iyidir.

DIRTY WORKS (Double Ended Smokey Eye Brush); Eyeliner fırçam artık mahvolmuştu ben her zaman Essence'nin eyeliner fırçasını kullanıyordum. Kullan daha sonra kullanışsız hale gelince çöpe at. Fazla para verip bir eyeliner fırçası almak içime sinmiyor aslında. Bir kere aldım ve aynı sonuç olunca ben de daha uygun fiyatlı fırçaya yöneldim. Essence benim ihtiyacımı bu yönde karşılıyordu ve gayet memnundum ama bu sefer bulamadım ve bende çift uçlu fırça sevmeme rağmen Dirty Works aldım. Neden bilmiyorum ama zorda kalmadığım ya da görüntüsü hoşuma gitmediği sürece çift taraflı fırça kullanmak hoşuma gitmiyor. Sebebini bilmiyorum ama sanırım fırçalıkta hangi yönü üste getirim derdi olduğu için sanırım. Altta biri kalsa ezilip büzülcek gibi geliyor rahatsız oluyorum. :)

Gratis Sevgililer Günü indiriminden aldıklarım bunlardı. Her ne kadar bazıları indirimli olmasada ihtiyacım doğrultusunda alışveriş yapmaya çalıştım.
Gelelim size, eğer hala Gratis'e uğramadıysanız ve ne alacağınızı bilmiyorsanız bir kaç öneride bulunacağım.
Öncelikle The Balm ürünlerinden hazır indirimdeyken kesinlikle bir şeyler alın. Özellikle farlarını her makyaj yaptığım da mutlaka  kullanıyorum kalıcılıkları ve renk vermeleri muhteşemler. Hatta ilk kez bu markayı deneyecekseniz ilk ürününüz bence Balm Jovi Rockstar Palette isimli makyaj palet olmalı. İçerisinde her kıyafete uyarlayabileceğiniz 12 adet göz farı, 1 adet Aydınlatıcı(bu aydınlatıcı tek şekilde de satılıyor) 1 Adet Allık, 2 adet ruj bulunmakta.
Önereceğim bir diğer marka ise fırça üzerine ; Mutlaka ihtiyacınız doğrultusunda kendinize Real Tecniques fırçalardan alın.  

ROSSMANN 

Gratis'ten çıktıktan sonra ROSSMANN'a uğradım.  Orada da her ne kadar aradığımı bulamasamda boş çıkmak istemedim. 

Rossmann Sevgililer Günü için indirimli ürünlere ŞURADAN ulaşabilirsiniz.

Rosamann,shopping,alışveriş,makyaj

Rossmann alışverişim dudak ürünleri üzerine oldu. Rival de Loop Young ürünlerinde %50 indirim vardı. Young standında gözüme çarpan ve alabileceğim pek bir ürün yoktu. Sadece 
farı young standından aldım. 
Rival de Loop Young Colour Palette (05 Lost in Paradise 4 Trendige Farben) Paleti sadece kahve tonu ve üzerindeki hafif ışıltılı bej rengi için aldım. Işıltılı farı test ettim ve çok yönlü kullanabileceğimi düşünüyorum. Çok hoş bir renge sahip. 

Diğer Rival de Loop standından 3 ruj 3 kalem ve kabuki fırça aldım. 

Markanın bu standında indirim yoktu ama yinede ürünler uygun fiyatta satılıyor. Daha önce turuncumsu bir ruj ve scarlet isimli dudak kalemi almıştım. Fiyatına göre performansları iyiydi.
Rujların numaraları aşağıda ek resimde ekleyeceğim.

Golden Rose Rich Color serisinden 22 numaralı ojenin rengine ba-yıl-dım resmen! Aşık oldum da diyebiliriz.
Note 14 Velvet Oje Nude tonda olan bu ojesini günlük kullanımda sürerim diye aldım çok tatlı. :)

Son olarak Real Market'e uğradım. Ne göreyim kozmetik reyonuna Essence'nin ürünlerinden koymuşlar.Hem de yarı fiyatına. Sanırım teşir ürünleriydiler. Çünkü farların bir çoğu parçalanmıştı. Aralarında sağlamları bulunuyordu ama renk seçenekleri çok azdı ben de yarı fiyatına ve hazır sağlamlarınıda bulmuşken  2 tane aldım. 
Far,essence,34, eyeshadow

Alışverişim böylece bitmiş oldu. 
Alta bakmak incelemek istersiniz diye aldıklarımın numaralarını görmeniz için ayrıntılı ve yakından çekilmiş resimlerini koydum. 

allık,allik,makyaj,the balmAllık,Swatch
  


fırça,allık,real,tecniques


















BB,makyaj,krem




 Benim Sevgililer Günü Alışverişim böyleydi. Sizler neler aldınız? Umarım indirimi değerlendirmişsinizdir.

Sevgiler,





  • Share:

You Might Also Like

0 yorum