Günün Makyajı - 13

By Unknown - 04:34



Makyaj,göz,eyeshadow,makeup, makyaj,



Merhabalar kızlar nasılsınız?

Havalar iyice soğudu kızlar kendinize dikkat edin.Ben daha kışa girmeden şimdiden hasta olmayı başardım bile. :)
Yahu ben bu yazdan hiiiiiç bir şey anlamadım.Çok çabuk bitti sanki.Birden ne olduğunu anlayamadan kışa girdik. Keşke hep ilkbahar havasında yaşasak.Benim en çok sevdiğim mevsimdir ilkbahar.Ne çok bunaltıcı sıcağı oluyor ne de soğuğu kış ile yaz arasında herşey kıvamında oluyor. Havalardan bahsetmekten konuya giremedim. :) 
Bu gün sizlere dün yayınladığım kıvırcık saçla ilgili yazım da ki makyajı hazırladım. 


 Malzemeler ;
-The Balm Nude'tude Palet
-Pastel Profashion Palet - (No.9)
-Essence Far Bazı
-Maybelline Color Tattoo - (05 Eternal Gold) 
Essence 3 D Far (No.04)
Catrice Made To Stay Far (060)
Flormar Revolution Ruj (R09)
Flormar Deluxe Cashmere (DC30)
Essence 2İn1 Kajal Pencil (10 Sweet & Heart) 
Rimel London Lash Accelerator  Rimel 




Göz makyajı, eyeshadow,rimel,makeup tutorials

essence,flormar,makyaj,göz makyajı,ruj,far,rimel,fondöten,pudra,kalem,baz



-Far bazını uyguladım
-Pastel fardan 3.sırada ki rengi göz pınarlarım dan göz kapağımın ortasına kadar uyguladım.
-Daha sonra Catrice farı resimde ki gibi işaretlediğim yere uyguladım.  
-Nude'tude Paletten Sophisticated rengini ise gölgelendirme yapmak için kullandım.
-Color Tattoo farı göz kapağımın ortasını aydınlatması için kullandım. Parmağımla bir iki kere dokundurup bıraktım.
-Rimeli uyguladım
- ve son olarak Flormar Deluxe belli olmayacak kadar uygulayıp üzerine yine Flormar'ın Revolution  R09 nolu rujunu sürdüm.
İşte bu kadar. :)


















Umarım hoşunuza gitmiştir.
 Sizler Nasıl Buldunuz ? 

Hoş kalın,
SEVGİLER.

 - Beni Takip Edin  -

  • Share:

You Might Also Like

0 yorum