Bitenler #2

By Unknown - 15:09


Merhabalar Kızlar.
Bu gün bitenler yazısı ile karşınızdayım. Bu yazım da sizlere son bir kaç ay içerisinde kullanıp bitirdiğim ürünlerden bahsetmek istiyorum. Bakalım hangilerini beğenmiş, hangilerini beğenmemişim. :)





 Flormar Dryer Mancurist's Fnishng Spray - Oje sürdüğüm zamanlar beklemeyi çok sevmiyorum. Böyle durumlarda tırnaklarıma direk oje kurutucusu sıkıyorum. Bu ürünün içerisinde Limon ve E vitamini bulunuyor. Her ne kadar tırnak etlerini yumuşatıp tırnaklara nem kazandırdığından bahsetse de ben pek bir etkisini göremedim. Ellerimi başka kremlerle ve başka yöntemlerle nemlendirip beslediğim için benim için sorun olmadı.Yine de kurutma konusunda benim ihtiyacımı karşıladı. Bir daha alır mıyım EVET alırım. 

*Urban Natural's Intense Keratin Şampuan -  Bu seri işlem görmüş ve aşırı yıpranmış saçlar için. Artık hepiniz biliyorsunuz saçlarım çok işlem gördü ve çok fazla yıprandı. Bunun üzerine ben de dönüşümlü olarak Dove Keratin şampuan ve saç kremini - Urban Natural's şampuan ve saç kremini kullandım.Şuan son bir aydır saçlarım çok hızlı bir şekilde düzene girdi.Tabi ki ürün tek başına yapmadı bunu ama düzelmesinde de etkisini hissettim. En çok kokusunu,saçlarımı yıkadıktan sonra yumuşacık yapmasını 
ve fazla yogun olmasada nemlendirmesini sevdim. Yıpranmış saçlara sahipseniz eğer  bu ürünü kullanmanız için önerebilirim.Ben artık o yıpranmış, taradığımda ise lastik gibi esneyen saçlardan kurtuldum. Geriye sadece kuruluk kaldı. Bu yüzden yoğun nemlendirme sağladığı için Dove Keratin serisine devam etmeyi düşünüyorum. 

*Isana Dusch Peeling -  Annem öyle övdü ki bu ürünü bir de ben deneyeyim dedim ama malesef  pek fazla sevemedim. İçerisinde bulunan granüller çok minik kum taneleri kadar. Biraz daha büyük olsa  kullanabilirdim ama malesef granülleri büyük olan peelinglerden hoşlanıyorum.Bu yüzden bir daha almayı düşünmüyorum.

*Aussie 3 Minute Miracle  Reconstructor ; Yıpranmış saçlar için olan yoğun bakım kürü.Ürünü haftada bir kere kullandım. Her kullanışımdan sonra saçlarımı daha da iyileştirdiğini gördüm. Bir kaç kere kullandıktan sonra bile etkisini hemen gösteriyor. Saçlarımı düzelmesinde çok  büyük bir rol oynadı. İndirime girdiği zaman tekrar almayı düşünüyorum. 

Otacı Güllü Su ; Ürünü genellikle makyaj kalıntılarını temizlemek için kullanıyorum.Makyajımı temizledikten sonra temizleme pamuğuna bir miktar güllü su döküp yüzümü siliyorum. Bazen gün içerisinde cildime ferahlık vermesi için de kullanıyorum.Elimde aynı üründen bir tane daha var ona devam edeceğim.




*Hair Mousse Saç Köpüğü Seyehat Boy-  Bu saç köpüğünü yolculuğa çıktığım sırada sırf ufak olduğu için almıştım.Ufak olmasına rağmen 5-6 kere kullanmıştım. Şimdi elimde başka bir ürün var o bitsin büyüğünü almayı düşünüyorum.

*Sarıkız Saç Spreyi - Ürünün büyük boyu da vardı ama iyi ki büyük boyunu almamışım.Bitirene kadar çok uğraştım ancak bitirebildim.Ürünü uyguladıktan sonra saçlarımı çok daha kısa bir sürede yağlandırdığını gördüm. Bir daha asla almam!

*Loreal Üç Etkili Mucizevi Makyaj Temizleme Yağı - Çalkalama gereği olmadan, pamuk kullanmadan gayet güzel temizleme sağlıyor. Ama ben yağlı ürünler beni rahatsız ediyor sevmediğim için tekrar almayı düşünmüyorum. 

*Nano Keratin Argan Yağlı Serum -  Kuaförde görüp almıştım bayağı oldu alalı ama boyutu ufak olmasına rağmen bitirmem zamanımı aldı. Çok az bir miktarı saç uçlarıma sürmek bana yetiyordu açıkcası. Çok sevdiğim bir serum olmuştu ama malesef bir daha bulamadım. Eğer sizler ulaşabilirseniz bu ürüne hiç düşünmeden almanızı öneririm. Gerçekten saça çok iyi gelen bir serum.

*Watsons Ballı Saç Maskesi - İşte hiç kullanmayı bırakmadığım diğer bir saç ürünüm. Şuan üçüncü kutuyu kullanmaya başladım bile. Yumuşak ve kolay taranan bir yandan da bakım yapan bir ürün istiyorsanız bu maskeyi denemelisiniz. Ben en çok durularken hissetmeye başladığım o yumuşaklığı seviyorum.Saçlarım durularken bile elimden resmen kayıyor. Bu maske sayesinde normal krem kullanmayı en aza indirdim. Bittikçe yenileyeceğim bıkana kadar kullanmaya devam edeceğim.



*Cettua Nose Strip ; Burun bandını Gratis alışverişim sırasında almıştım. İçerisinde 6 adet bant bulunuyor. Pek etkili olacağını düşünmemiştim ama siyah noktaları yerinden güzelce söküp alıyor :)
Şuan cildimde yok ama bazen neden kaynaklanıyor bilmiyorum ama burun kenarlarımda siyah noktalar beliriyor.  Yine öyle bir anımda almıştım iyi de yapmışım. Cettua sayesinde kurtuldum siyah noktalardan. Tekrar çıktıkları zaman Cettua'yı alıp kullanacağım. Hassas ciltlerin denememesi önerilse de bende  herhangi bir yan etki oluşmadı. 

*Kruidvat Gözlük Temizleme Mendili - 

*Cettua After Night Fever  Mask-  Maskenin cilde verdiği etkilerden bahsedeyim öncelikle. Cildi vaat ettiği gibi bitkin ve yorgun görünümden uzaklaştırıyor.  Uyguladıktan hemen sonra cilde aydınlık bir görüntü kazandırıyor. Ben çok severek kullanmıştım. Haftada bir gece yatmadan önce uygulayıp öyle uyuyordum.Sabah kalktığımda cildim yumuşacık oluyordu. Kış geldi cildim iyice kuruyacak cildime nem kazandırması için tekrar alıp kullanacağım.

*Bee Beauty Body Butter -  Hem nemlendiren hem de tatlı tatlı kokan bir losyon arıyorsanız. Bee Beauty markasını denemelisiniz. Sadece bu ürün değil diğer ürünleri de muhteşem. Benim kullandığım Hindistan Ceviz ve Vanilya özlü.Çok kuru cildim olmasına rağmen cildimi çok iyi nemlendirdi. Kışa girdik tekrar alınacaklar listeme ekledim. 




*Flormar Style Matic Eyeliner -  Çok seveceğimi umut ederek koşa koşa gidip aldım ama kullanmaya başladığımda malesef umduğum gibi çıkmadı. Öncelikle diğer bloggerlar her ne kadar yumuşak bir yapıda,sürülmesi çok kolay deseler de benim aldığım ürün mü sorunluydu bilmiyorum ama taş gibiydi çok sert bir yapıya sahipti. Sürerken çok fazla bastırmam gerekti ve bu da canımı yakıyordu. iki üç kez denedim aynı sonucu aldım dördüncü denememde ise zaten pat diye kırıldı.Dibinde biraz kaldı ama inanın öyle soğudum ki üründen tekrar kullanma gereği duymadım. Bir daha almayı düşünmüyorum. 

*Rimmel London Lasting Finish Fondöten -  Üzerinde 25 saat kalıcı deseler de 5-7 saat arası kalıcılığa sahip.Kapatıcılığı böyle bir fiyata göre gayet iyi. Günlük makyajım da severek kullanıp bitirdim bir ürün oldu.

*Flormar Perfect Coverage Foundation-  İkinci bitirişim olan bu fondötenden daha önce bahsetmiştim. Aynısını tekrar yazıyorum. Flormar'ın en sevdiğim ürünlerinden bir tanesi de bu fondöten. Oldukça kapatıcı özelliğe sahip ürün kendisi ve yüzümde kalıcılığı 8-9 saat sürdü.Yüzünde leke,sivilce gibi izleriniz varsa kesinlikle tavsiye ediyorum çünkü anında kapatıyor. Benim yüzümde batıklarım vardı bu fondöten sayesinde kapatıyordum.Fiyatı performansına göre çok çok uygun.

Freshlook Lens (Green)- Tarihi geçtiği için çöpe gidiyor.Lens kullanmayı br süre için bıraktım. Tekrar alacağım zaman gri rengini almayı düşünüyorum. Eskiden en çok gri rengi kullanırdım. Bana yakışan en çok o  renk olmuştu.


Benim bitirdiğim ürünlerim bunlardı. Kimisinden memnun kaldım. Kimisinden nefret ettim.
Umarım yazıyı okurken keyif alırsınız. 


Hoş kalın,
SEVGİLER.



  • Share:

You Might Also Like

0 yorum