Rossmann ve Watsons Alışverişimden Neler Aldım?

By TUĞBA GÜNGÖR - 19:30






Merhaba Kızlar.
Bir kaç hafta önce Anneler Günü nedeni ile kozmetik mağazalarında indirimler vardı. Ben aslında indirimler olmadan önce Real Techniques fırçalarının Gratis'e,Rossmann'a ve Watsons'a geldiğini duyduğumdan beri sürekli gidip geliyordum ama
ne yazık ki her gidişimde ellerim boş dönüyordum. Anneler günü indiriminde de istediğim fırçaları alamadan döndüm. Benim kullanmak için sabırsızlandığım 3 fırça var onlar da
Expert Face  Brush,StipplingBrush ve Buffin Brush. Biraz zaman geçince heralde yakalarım artık bu fırçalardan. :) 

Rossmann'dan daha önce hiç alışveriş yapamamıştım ama almak istediğim şeyler de vardı ve bana yakın bir mağazası olmadığı için sürekli erteleyip duruyordum.Sonunda artık evimin yakınına da bir Rossmann açıldı.Almak istediklerimi rahat bir şekilde temin edebileceğim için çok mutluyum :)


Öncelikle Watsons'tan aldıklarımla başlayalım isterseniz.



  • Rimmel London Wake Me Up Fondoten : Rimmel markasında Anneler Gününde %35 indirim vardı.Benim aslında eksiğim öyle çok yoktu ama %35 indirimini yakalayınca Rimmel'in çok söz edilen ve çok sevilerek kullanılan fondötenine ben de bir şans vermek için aldım. 
           Normal Fiyat - 25 TL 
           İndirimli Fiyat - 16,50 TL

  • Rimmel London Apocalips LUNA :  Rimmel'in çok severek kullandığım ürünlerinden bir tanesine kuşkusuz ki bu likit rujudur. Elimde Apocaliptic rengi bulunuyor onun yanına rengine hayran kaldığım Luna'yı da ekledim.Yakın bir zaman da Big Bang'ı da aralarına katmayı düşünüyorum. Blogumda önümüzde ki günler de bu likit rujlardan söz edeceğim tekipte kalın. 
          Normal Fiyat -15 
          İndirimli Fiyat -10 TL


  • Rimmel London Moisture Renew Ruj ; Bu serinin rujunu o gün standı karıştırırken görüp orada denemiştim ama yapısı o kadar  çok hoşuma gitti yumuşacıktı hemen Vintage Pink (180) rengini aldım.Yazımın hemen altında rujun swatchını görebilirsiniz. 
          Normal Fiyat - 17 TL
          İndirimli -  11 TL




Flormar Ojelerin renklerini merak edeniniz olursa diye ekliyorum. ; No 323  ve No 372


Rossmann'dan aldıklarım ;






  • 1) FYB Banyo Süngeri

  • 2) Aussie 3 Minute Miracle Reconstructor ; Ürün yıpranmış saçlara özel yoğun bakım kürü. Bu aralar saçlarım için ürün arayışı içerisindeyim. Biliyorsunuz saçlarıma geçtiğimiz bir kaç ay içerisinde bir çok işlem yapmıştım. Bunun üzerine sürekli düzleştirici - maşa  kullandım ve saçlarım yıprandı. Tavsiyeler üzerine Aussie'yi bakalım etkisi olacak mı. Fiyat 18 TL

  • 3) Isana Dusch Peeling : Uzun zaman önce bir çekiliş aracılığı ile tanışmıştım Isana'nın bu ürünü ile. Annem sağolsun benden alıp kendisi kullanmıştı. Daha sonra bitirince  sürekli " Ayy Tuğbaaa ben bunu çok beğendim ne olur bana bundan bir daha al " diye diye  başımın etini yemişti resmen. :) Bende sonunda Rossmann'a kavuşunca hemen aldım.  Bana bitiririm ve bir daha bulamayız diye kullandırmamıştı ürünü o yüzden kendisine sordum etkileri ne oldu diye. Ölü hücreleri temizliyormuş,cildini parlatıyormuş ve hatta cilt rengini biraz açtığını söyledi. Bu fiyata böyle bir performans veriyorsa çok iyi. Ben onun yalancısıyım kızlar ama merak etmeyin ben de fırsat buldukça kullanıp yorumlarımı sizlerle paylaşacağım. :) Fiyat 5 TL

  • 4-5 ) Dove Yeni Keratin Onarım Şampuan ve Saç Kremi ; Saçlarımın felaket yıprandığını ve bunun  için ürünlerimi değiştirip onarıma geçtiğimi arkadaşıma söyleyince kendisi bana bu ürünlerden bahsetti. Ben de yıpranmış saçlar için olanını aldım ve iyi ki almışım.İlk kullandığım da bile hemen etkisini gösterdi.Öyle güzel yumuşacık yapıyor ki saçları bayıldım resmen. Kırıklar için henüz bir şey söylemek çok erken. Kullanmaya kesinlikle uzun bir devam etmeyi düşünüyorum. Yanında takviye olarak zaman zaman Watsons'ın Bira Özlü Saç Maskesi  kullanmayı düşünüyorum. Bakalım sonuçlar nasıl olacak. :) Fiyatı da ikisi birlikte 8 TL gibi bir rakam tutuyordu hatırladığım kadarı ile.

  • 6) Domol Çamaşır Deterjanı ; Bu minik deterjanı anneme denemesi için aldım. Memnun kalırsa büyük boyunu almayı düşünüyorum.

  • 7) Perlodent Med Diş Fırçaları ; Her haftanın bir günü en yakın arkadaşıma kalmaya gidiyorum. O günler de kullanmak için aldım bu ürünü.En çok ta fırçanın sapı ayrılıp içine geçmeli olduğundan rahatça çantaya atılabiliyor olmasından aldım.Diğer kalanlar ise aile fertlerine. 

  • 8) Lilibe Makyaj Düzeltme Çubuğu : Bu çubuklardan mutlaka ama mutlaka makyaj yapan her kızın elinin altında bulundurması gerekiyor. İki ucu da çok işlevsel bu çubukların. Bir tarafı parmak basmış gibi basık oval diğer tarafı ise sivri uçlu.Her alanda kullanılabilir ama özellikle göz makyajında oluşan hataları düzeltmek için çok ideal bir ürün.  Bulduğunuz zaman mutlaka bir kaç kutu atın sepetinize. Fiyatı 3 TL

  • 9) Isana Hand Creme (El Kremi) ; Bu mini el kremini denemek için aldım anneme. Ben yazın pek krem kullanamıyorum ama ara ara kullanmaya özen göstermeye çalışıyorum. Bunu da aldığım gün den beri hemen hemen her gün kullanıyorum annemin peelingte bana yaptığı gibi bu sefer de ben üstüne yattım bu kremin. Yaşasın kötülük hihihi :) El kremi arayışı içerisinde olanlarınız varsa deneyebilirler.Çok kuru ellerinize nasıl gelir bilemem ama normal kurulukta eller için orta derecede başarılı.Sürdüğüm anda yumuşacık yapıtı ve etkisi de öyle hemen geçmedi. Ürünün büyük boyu da mevcut. Ben hem denemek için hem de çanta da taşımak için minik boyunu aldım.Bir diğer tavsiyem ise BEBAK bademli el ve vücut kremi.Geçtiğimiz kış hep bunu kullandım ve gerçekten tüm kış bana yeterli olmuştu.

  • 10) Sesu Tüy Saratıcı Krem ;  Sırf meraktan aldığım ürün oldu kendisi. Kollarda denemeyi düşünüyorum.
     



Rossmann'dan aldığım bakım ürünlerin hepsi bunlardı.Aldığım bir diğer ürünler ise kozmetik üzerine oldu.


     Rossmann'dan aldığım kozmetik ürünleri ;



  • 1) Pastel Profashion 5li Far Paleti (NO 9) ; Dönüp dolaşıp hep aynı nude tonlarında olan farlara gidiyor elim engel olamıyorum bir türlü. Hayır yani yaz geldi alsana cıvıl cıvıl renklerde farlar. Ama yok yine kahve tonları,yine doğal tonlar nereye kadar sürecek bu sevdam hiç bilmiyorum. :) Paletin yakında yazısını yazmayı düşünüyorum ama öncelikle biraz daha kullanıp yeteri kadar emin olduktan sonra yazısı gelecek beklemede kalın. Fiyat ; 12 TL

  • 2) Pastel Profashion Lovely Allık ; Bu allığı Physicians Formula Happy Booster allığına görüntü olarak benzeten bir ben değilimdir heralde. Allığın görüntüsü çok hoşuma gitti ama bu alışverişimde sıkıntı yaşadığım tek ürün bu oldu.Ben aslında 260 Flirt isimli pembe-şeftali tonlarında ki allığını almayı düşünüyordum ama tutup 261 Limits isimli bronz-koyu kahve allığını atmışım sepetime. O an ki telaştan mı yoksa mağazada ki ışıklardan mıdır yaptığım bu hata bilmiyorum. Elimde halihazırda 2 tane bitirmekte zorlandığım bronzer zaten bulunuyor bir de aralarına bu eklendi. Keşke açmasaydım değiştirirdim. Sağlık olsun ne yapalım. Diğer bronzerlarla dönüşümlü olarak kullanacağım artık. 

  • 3) Rival De Loop Ruj NO 34 :  Rival De Loop Rossmann'da satılan Alman markası bir kozmetik ürünü. Denemeyi çok merak ettiğim markalar arasındaydı u ürün.Ben  34 numaralı şeftali tonunda olan rujunu aldım. Bu yaz biliyorsunuz şeftali tonları çok moda. Ruju  sürerken matmış gibi hissediyorsunuz ama aradan bir kaç dakika sonra geçince yumuşak yapılı bir ruj oluşuveriyor dudaklarınız da. Anneler gününde Rival De Loop markasında  %50 indirim vardı. İndirimle 3.50 TL aldım. Ürünün swatchı aşağıda.





  •  4 )Rival De Loop Dudak Kalemi (03 Scarlet) ; Kalemin en sevdiğim yanı asansörlü oluşu. Açma derdi olmadan rahat bir şekilde kullanılabiliyor. Geçen gün arkadaşlarımla buluşurken bu kalemi komple dudaklarıma uyguladım. Saatler geçmesine rağmen beni yarı yolda bırakmadı. Kalıcılığı bu fiyatın üstünde ki rujlara göre bence çok daha iyi. Hem asansörlü,hem ufak olması kullanış açısından da çok pratik olması sanırım benim çantamdan hiç çıkmayacak kendisi. Ben kırmızı renkli olan 03 Scarlet 'i aldım.Bazen çok uygun fiyatlı ürünlerin arasından öyle cevherler çıkıyor ki insan şaşırıyor gerçekten. 3 TL gibi bir fiyata aldığımı hatırlıyorum. MAC'in dudak kalemlerinden de kullanmış bir insan olarak keşke bu kalemle daha önce tanışsaymışım diyorum.

  • 5) Essence Smokey Eye Fırçası
  • 6) Beauty Dudak Fırçası
  • Ecotools Far fırçası ; Ecotools fırçalarını çok başarılı buluyorum. Uzun süre önce far fırçalarını almıştım set halinde. Ne kıllarında dökülme oldu ne başka birşey. Sadece eyeliner fırçasında sorun yaşadım. Oda eyeliner kuruyunca çok zor çıkıyordu. Çok hoyratça kullandım kendisini. İster pahalı olsun ister ucuz,eyeliner fırçaların temizlemesi zor olduğu için ister istemez mahvoluyor.Bundan sonra o kadar para verip çöpe atacağıma ben de resmini eklemeyi unuttuğum Essence Eyeliner Fırçasını aldım.Artık kötüleştikçe atıp yerine aynısından eklemeyi düşünüyorum. :) 






 Benim Anneler Günü indirimi alışverişim den aldıklarımın hepsi bunlardı. Bir daha ki yazıda görüşmek üzere.


                                                                        Hoş kalın.


        





  • Share:

You Might Also Like

0 yorum