Diadermine Lift+ Yatıştırıcı Temizleme Sütü

By TUĞBA GÜNGÖR - 13:37




Merhaba arkadaşlar.
Bugün sizlere bu yazımda  son zamanlar da elimden düşürmediğim ürün Diadermine'nin Lift+ Yatıştırıcı Temizleme Sütü'nden bahsetmek istiyorum.Diadermine ürünlerini artık bir çoğunuz biliyor ve kullanıyor.  Malumunuz kuru ve çok hassas bir cildim var.Bu yüzden cildime göre de kolay kolay iyi gelen ürün bulamıyorum. Diadermine'de ürünlerini ciltlerin alerjik reaksiyon riskini en aza indirgeyerek formule ettiği için içim rahat bir şekilde kullanıyorum.






Ben ürünü pamuk yardımı ile uyguluyorum. Yüzüm de su bazlı ürün olmasına rağmen öyle dakikalarca çıkarmak için uğraştırmıyor beni gerçekten de çok kolay bir şekilde makyajımı temizliyorum. Sadece makyaj temizlemek için kullanmıyorum elbet. Evde olduğum zamanlar akşam yatmadan önce pamuk yardımı ile uygulayıp daha sonra yatıyorum. Sabah kalktığım da cildim yumuşacık bir şekilde uyanıyorum.

İçeriği ;

Ürünün vaat ettiklerine gelirsek ;
  • Makyajı nazikçe temizler.
  • Cildin nem ihtiyacını karşılar.
  • Cilde fark edilir şekilde yumuşaklık kazandırır.


Resimde anlaşılıyor mu bilmiyorum ama temizledikten sonra ışıltılı bir görünüm de veriyor :) 


Daha önce Diadermine'nin başka bir temizleme ürününü kullanmış pek memnun kalmamıştım ama bu ürünü çok sevdim. :)
2,5 haftadır kullanıyorum ve cildimde hiç bir sorun oluşturmadı.Özellikle sizin de benim gibi hassas bir cildiniz varsa bunun yanında fazla para da harcamak istemiyorsanız hiç tereddüt etmeden kullanmanızı tavsiye ediyorum. Ürünü Watsons ve Gratis mağazalarında bulabilirsiniz. :)


                                                        Hoş kalın.
                                                                   Sevgiler,

  • Share:

You Might Also Like

0 yorum