Yeşil Göz Makyajı / Günün Makyajı 12

By TUĞBA GÜNGÖR - 07:40

Merhabalar Arkadaşlar

Geçen gün sizlere burada ki yayınımda yüzümde ki makyajı yakın zamanda tüm aşamaları ile yayınlayacağımdan bahsetmiştim. Bu sefer ki günün makyajı yeşil tonlarda olacak umarım beğenirsiniz. :)


Kullandığım Ürünler ; 

 


  • Far ;  The Balm - Balm Jovi Palet
  • Far ;  The Balm - Shady Lady Vol.2
  • Pudra ; Rimmel London - Stay Matte 
  • Bronzer; The Balm- Bahama Mama
  • Fondoten;  Mac- Face And Body  
  • Fondoten;  Loreal- Lumi Magique 
  • Aydınlatıcı; Essence - OZ Koleksiyonundan-Great And Powerful highlighter 
  • Far Bazı; Essence- I love Stage 
  • Rimel : Maybelline-Rocket Volum Express
  • Ruj ; Flormar- Deluxe Chasmere No.DC30
  • Kapatıcı ; Rimmel London - Match Perceftion Concealer
  • Allık; Pastel Spring Blush On No.15 
  • Eyeliner; Essence Liquid Waterproof
  • Lens; Freshlook Colorblends - Green 
  • Fırçalar; Essence,EcoTools,Avon,P2 




Makyaj Aşamaları ; 






  • Henüz ten rengime göre fondoten bulamadığım için her zaman ki gibi iki rengi karıştırıp yüzüme uyguladım.
  • Far bazını göz kapaklarıma iyice yedirdim.




  •  The Balm'ın Shady Lady Vol.2 Paletinden Makeout Mary rengini kullandım.


  •  Far fırçasını hafif bir şekilde ıslatıp göz kapağımın tümüne eşit miktarda uyguladım.





  • Match Perfection kapatıcıyı aydınlatıcı olarak kullandım burada. Kapatıcıyı göz altlarıma ve kaş altlarıma uyguladım.


  • Essence Liquid eyelineri fazla kalın olmayacak şekilde sürdüm.




  • The Balm Balm Jovi Paletten Lead Zeppelin rengini göz altıma,alt kirpik diplerine uyguladım.



  • Maybelline Rocket rimeli tek kat üst ve alt kirpiklere uyguladım.




  • Rimmel London pudrasını fırçaya az miktarda alıp tüm uyguladım.
  • Essence aydınlatıcıyı hafif dokunuşlarla elmacık kemiklerime, alnıma, burun üstüme sürdüm. 




  • The Balm Bahama Mama bronzer'ı resimde görüldüğü kadar koyu bir ton. Benim gibi beyaz bir tene sahipseniz dikkatli kullanmanız gerekiyor. Fırçaya değdirdiğiniz ürünü yüzünüze direk uyguladığınız zaman yüzünüz kirliymiş gibi bir görünüm sağlıyor.Bu yüzden direk yüzünüze sürmeden önce fırçada ki fazlalığı almak için hafifçe sallayın öyle sürün.





  • Bronzeri elmacık kemiğimin altına gelecek şekilde,alnıma,boyun altına uyguladım.
  • Pastel allığı elmacık kemiklerime uyguladım.




  • Son olarak rujumu fırça yardımı ile az miktarda dudaklarıma uyguladım.
     

           Sonuç ; 













  • Share:

You Might Also Like

0 yorum