Gratis VE H&M Alışverişim

By TUĞBA GÜNGÖR - 07:35

Merhabalar Arkadaşlar.


Geçtiğimiz günlerde 8 Mart Dünya Kadınlar Gününe özel Watsons ve Gratiste indirimler olmuştu.Çoğunlukla ihtiyaçlarıma göre bir şeyler aldım .Bugün de Gratis ve H&M alışverişimi sizlerle paylaşıyorum.



Bigg MUG ; Hem sağlık,hem çevreye verdiği zararları açısından artık plastik şişeleri kullanmamaya karar verdim.Yakında yürüyüşe de başlıyorum bu matara çok işime yarayacak.  Evde,ofiste,kampta,plajda,sokakta,yürüyüşte kullanmak için ideal bir ürün.

Fiyat 15.50
İndirimle 7,75 TL

Benri Top Makyaj Pamuğu ; Gratis indirimlerinde ilk tükenen ürünlerden birisi sanırım Benri pamukları. Ne zaman indirim zamanı gitsem asla bulamam bu sefer bir tane buldum hemen aldım. Tonik uygulamasını bu pamukla yapmayı düşünüyorum.Makyaj temizlemek için disk şeklideki pamuklarını kullanıyorum.
 İndirimli Fiyat 2 TL

Eklips Kozmetik Çantası ; Renkleri çok tatlı boyutu da ideal çantaya atmalık tam.

Fiyat 6 TL
İndirimle 3 TL

Cettuna Burun Bandı : Daha önce Diadermine'nin burun bandını kullanıyordum. Cettunayı ilk kez denicem.

Fiyat :  4.25 TL
İndirimle 2.10 TL

Cettuna Gece Maskesi : İlk kez deneyeceğim ürün hakkında bir şey söyleyemeyeceğim ama memnun kalanlar çok var.

Fiyat 8.90 TL  
İndirimle 4,45 TL

La Ligne Şampuan ; Şampuanım bitmek üzereydi aradığım şampuanıda henüz bulmuş değilim. Pahalı yada çok ucuz çok şampuan denedim hala bulabilmiş değilim saçlarıma iyi gelen şampuanı. Bu ürünüde denemek için aldım. Bakalım deneye deneye bulacağım ben de  illa ki vazgeçilmez şampuanımı. :)

Fiyat 3.50
İndirimle 1,75 TL



Kozmetik olarak pek bir eksiğim yoktu. Bu yüzden iki ürün aldım.


Maybelline Affinitone Fondoten : Aklımda aslında ilerleyen Rimmel London'ın Wake Me Up fondoteni vardı malesef tükenmişti. Bende gelince almayı düşünüyordum ama bu ürünü deneyince tenime tamamen uyduğunu gördüm.Normalde tenime uyan fondoten bulamıyordum bu yüzden iki ürünü karıştırıp uyguluyordum. Bu fondoten beni bu dertten kurtaracak gibi. :)

Fiyat 25.90
İndirimle 13 TL

Emily Dudak Kalemi No : 206

Fiyat 2,25 TL


Ürünlere yakından bakmak isteyenlere ;











H&M Alışverişim ;


























  • H&M Ayakkabı ; Bu ayakkabının 2 rengini kullanıyorum zaten. Bir sene oldu alalı hala sapasağlam duruyor. Bu sefer farklı bir renk olsun istedim.Koyu vişne çürüğünü aldım.
  • Güneş Gözlüğü 
         Fiyat ; 19.95 TL
  • H&M Penyeler : Yazın gelmesine çok az kaldı.Yaz aylarında böyle tiril tiril ince salaş penyelerden giymeyi seviyorum. 
         Adet Fiyatı 16,95 TL
  • H&M Kapşonlu Badi ; Bunu sabahları spora çıkarken giymeyi üşünüyorum. Çok normal kalınlıkta ve uzun kollu olması yüzünden aldım. 
          Fiyat : 49.55 TL


  • H&M Kalemlik:   Yanımda sürekli kalemler taşıyorum ben.Kitap okurken altını çizmek için, not almak için vs bu yüzden kalemliği aldım ki derli toplu elimin altında dursunlar.Dışarı çıkarken de hoop hemen çantaya atayım. :)

         Fiyat : 6 TL

Bu arada resimde görünen meraklı pisicik bizim Herkül'ümüz.4 ay önce falan sanırım bayağı oldu aslında.Çocukların ellerinden aldık getirdik evimize.O günden beri  bizimle yaşıyor. Kendisi çok meraklıdır eve yeni bir şey gelsin yanından hiç ayrılmaz.Resim çekerken de geldi hemen uzandı aldıklarımın yanına.Mesela ben ne zaman bilgisayarla ilgilensem onu merak eder gelir en ummadık anda kucağıma çıkar.Şuan hatta ben bu yazıyı hazırlarken bile kucağımda uyuyor. Kımıldamamaya çalışıyorum ki uyanmasın.Uyanınca ilgi istiyor ekrana baktırmıyor şebek :)





Benim aldıklarım böyleydi. Hazırlarken ne kadar Herkül sayesinde zorlansamda keyif aldım. Sizler de okurken keyif alırsınız umarım. :)

                                                          Hoş kalın.

                                                                         Sevgiler,



  • Share:

You Might Also Like

0 yorum