Watsons Alışverişim

By TUĞBA GÜNGÖR - 09:36

Merhabalar Arkadaşlar.

Hepinizin bildiği gibi geçenlerde Watsons'ta bir çok markalarda Kadınlar Gününe özel indirimler vardı. Ben de aklımda olan ürünlerini aldım. Pek bir eksiğim yoktu aslında bu yüzden fazla bir şey almadım. İhtiyacım üzerine alışveriş yapmaya çalıştım. Umarım sizler de indirimi iyi değerlendirmişsinizdir. :)









  • Watsons 12li Mendil
  • Watsons Göz Maskesi; Göz maskesini 2 kere deneme fırsatı buldum şimdilik beğendim.Buzluğa atıp fazla bekletmeden çıkartıyorsunuz daha sonra gözlerinize takıyorsunuz. Genelde uykusuz kaldığım zamanlar gözlerim aşırı derece şişer ve göz kalemi sürdüğüm o yerler yanma hissi oluşturup sızlar.Bu durumlarda dışarı çıkmadan önce evde bulunan dünden kalan yuvarlak poşet çayları biraz süzüp gözlerime koyup bekletiyordum. Şişliği indirip sızısını alıp bir ferahlama hissi veriyordu. Bakalım bu maske bunları yapacak mı :)
  • Watsons 3lü Islak Mendil 
  • Watsons Yüz Maskesi ;  Daha önce de deneyip memnun kalmıştım bu maskeden sizlere Bitenler yazımda da bahsetmiştim. 
  • Watsons Bira Özlü Saç Bakım Kremi Bu benim ikinci kutum çok sevdiğim kremlerden birtanesi.Kısa bir süre sonra yazısını da yazmayı düşünüyorum.







  • Flormar Matte Ojeler No M02,M08 
  • Rimmel London Lash Accelerator Endless Maskara Rimmel London ürünleri hem uygun hem performans açısından tatmin edici buluyorum.Aslında aklımda Maybellin'in Rocket maskarası vardı tekrar almayı düşünüyordum ama,daha sonra internette araştırırken  yabancı bloggerların bu maskaradan çok bahsettiklerini gördüm.Hazır maskaram da bitmişken indirimi fırsat bilip hemen bir tane aldım. 20 TLden %40 indirimle 12TLye geldi.
  • Golden Rose Velvet Matte Ruj No:19  Ruju dün dışarı çıkarken sürdüm 5 saat olmuştu sanırım hala dudaklarımda duruyordu. Çok mat bir ruj zaten özellikle mat olması yüzünden aldım. Renk olarak,kalıcılık olarak,mat olarak benden geçer not aldı.
  •  Fiyat : 12 TL 
  • Golden Rose Professional Palette No : Neon 107 Bu paleti sırf ortada ki turuncu rengi yüzünden aldım.Bu aralar fazla takıntı yaptım turuncu renkli farlara. Maybelli'nin Color Tatto'dan Fierce&Tangy'i aklımın bir köşesine kazımıştım ama Watsons'a gittiğimde ellerinde kalmadıklarını söylediler.Bende tüm kozmetik reyonlarına baktım bulamadım en son Golden Rose'un bu paletinde gördüm hemen aldım.Umarım memnun kalırım.
  • Maybelline Eyestudio Lasting Drama Gel Eyeliner : 01 İntense Black O kadar övüldü ki bu ürün ben de Kadınlar Gününe özel %40 indirimini fırsat bilip denemek istedim. Normalde hepiniz biliyorsunuz Essence'nin Liquid Woterproof Eyeliner'ini severek kullanıyorum. Bu zamana kadar beni hiç yarı yolda bırakmamıştı. Elimde ki bitti sayılır ondan sonra bu ürüne geçeceğim. Bakalım memnun kalacakmıyım. :) 
         Normal Fiyatı 25 TL civarı sanırım indirimle 15 TL geldi.

Ürünlere yakından göz atmak isteyenlere ;











                                                                     Sevgiler ,

  • Share:

You Might Also Like

0 yorum