Ağustos Ayı Favorileri

By TUĞBA GÜNGÖR - 11:11



Merhabalar Kızlar.
Bugün sizlere Ağustos ayı boyunca elimden bir türlü düşürmediğim ve severek kullandığım makyaj malzemelerinden bahsetmek istiyorum. Bakalım Ağustos ayında hangi ürünleri kullanmışım.



Malumunuz bu yaz havalar diğer senelere göre felaket derecede sıcak geçti (halâ da geçiyor aslında). Hele gündüzleri o sıcakta dışarı bile çıkılacak durumda değildi.Yani kısacası Ağustos ayı felaket bunaltıcı geçti benim için.İlk defa yazın bitmesini  o kadar çok istedim ki.Bir an önce kış gelsin de bir nebzede olsa ferahlayalım istedim.
Sizlere yukarıda ki bahsettiğim sebebten dolayı geçtiğimiz ay pek fazla kozmetik ürünü kullanamadım.Yine de elimden düşürmediğim ve severek kullandığım ürünler oldu. Haydi bakalım o ürünler nelermiş hep beraber inceleyelim. :)


palet,far
                   

* Rimmel London Wake Me Up Fondöten - Öyle çok fazla kapatıcılığa sahip olmayan bu fondöten,tamamen günlük makyajlarda kullanılabilecek ideal bir ürün.Cilde sürüldüğü zaman hafif kapatıcılık ve hoş bir ışıltı katıyor.Sizler de hafif kapatıcılığı olsun,biraz ışıltı ,aydınlık versin ve parlama yapmayan bir ürün olsun diyorsanız bu ürün size saydığım tüm bu görevleri yerine getiriyor.Bu aşırı sıcaklarda Wake Me Up fondöten benim işimi çok iyi gördü. Yaz bitene kadar da kullanmaya davam etmeyi düşünüyorum.

*Essence I Love Stage Far Bazı -  O kadar çok memnun kaldım ki bu far bazından bittikçe sürekli yeniliyorum. Siz benim bittikçe dediğime bakmayın o kadar bereketli bir ürün ki zar zor bitiriyor insan. Göz kapaklarımda hiç çizgilenme,kuruma yapmadı. Göz makyajımı cok iyi sabitlediğini düşünüyorum.Bazı mutlaka her makyajda kullanıyorum. Farlarımın kalıcılığını arttırıyor. Çok severek kullanıyorum bu ürünü.

Wet n Wild Megalast E910D Red Velvet - Wet'n Wild markasının artık Gratis mağazalarına geldiğini bilmeyeniniz kalmamıştır. Daha önce Türkiye'de satışa sunulmadğı için deneme şansım olmamıştı.Bu şansı Gratis ayağımıza kadar getirmişken denememek olmazdı. Ben de ilk olarak bu rengine vurulduğum ruju aldım.Keşke başka renklerini de alsaydım diye pişman olmadım değil. Yakın da yanına bir iki renk daha katmayı düşünüyorum. Ruju sürmeden önce baktığınız da yapısı mat-saten arasında gidip geliyor ama dudaklara uygulandıktan bir süre sonra matlaşıyor.Benim en sevdiğim yanı.Bu aralar mat rujların hastasıyım zaten. Kalıcılığı orta rujlardan bir tık önde diyebilirim.Rujun kalıcılığı benim için iyi.Gün içinde 2 kere tazeliyorum bana yetiyor. Ürünün tek kötü yanı ise ambalajı. O kadar basit, özensiz ve o kadar baştan savma duruyor ki. Sanki yere düşse kırıldı kırılacak. Rujun yarısı açıkta kaldığı için kapağını kapatırken kapağa bulaştırma ihtmaliniz çok yüksek.Keşke biraz daha özenip öyle piyasaya çıkartsalarmış.Bu şikayetim haricinde rujdan ve markadan memnun kaldım.

*The Balm Betty- Lou  Manizer Bronzer - Ürünü hem allık,hem far,hem aydınlatıcı olarak bir çok şekilde kullabilirsiniz. Ben en çok far ve allık şeklinde kullanıyorum. Ürünün içerisinde sim yok,uygulandığında cilde sadece hafif  bir ışıltı veriyor. Eğer dozunda kullanabilirseniz abartmadan sadece yanak kısımlarınıza çok hafif şekilde kontür yapabilirsiniz.Normal de simli pudralarla kontür yapılmasına karşıyım.Çok fazla abartınca ortaya hiç hoş olmayan görüntü çıkıyor.Bazı kızlarımız bu şekilde disko topları gibi geziyor ortada. Konudan sapmaya çok az kaldı sanki hemen toparlıyorum. Betty-Lou Manizer'i ben kısacası çok sevdim! Artık favorilerimin arasına girdi.
Esmer,beyaz,buğday hangi renk tene sahip olursanız olun bence her üçüne de yakışacak bir ürün bu.
+ olarak ambalajında aynası da bulunuyor.Tam çantaya atmalık :) 

Rimmel London Lash Accelerator Endless Maskara-  Bu rimeli ikinci kez alışım.Silikon fırçaya sahip olan bu rimel kirpiklerin her bir tanesini güzel bir şekilde tarıyor.Kirpiklere uygulaması ve çıkartması çok rahat. Ben de yaz aylarında olmamıza rağmen hiç akma yapmadı. Çok fazla takma kirpik etkisi yaratmasa da yine de kirpiklerime uzunluk etkisi verdiğini söyleyebilirim.Biterse ve ben yeni bir maskara denemek istemezsem tekrar almayı düşünüyorum.



*Pastel ProFashion Far Paleti(No:9)- Paletin içerisinde ki renklerin her biri çok kullanışlı. İlk iki renk hafif ışıltılı ve bu ilk iki rengi genelde kaş altını aydınlatmak için kullansam da bazen de göz pınarlarımda kullanıyorum.Üçüncü  renk şampanya tonlarında en çok kullandığım renk.Sedefli bir yapıya sahip genelde en çok bu rengi göz pınarlarıma uyguluyorum.Dördüncü sedefli taupe rengini henüz kullanmadım.  Geldik en sık kullandığım beşinci kızılımsı-kahve tonlarında ki far. Benim palette ki en çok sevdiğim renk bu renk oldu.
En çok günlük makyajlarımda kullanıyorum bu ürünü. Şu sıralar üçüncü ve son da ki renk yüzünden elimden hiç düşmüyor. Far bazı ile uyguladığım zaman kalıcılık gayet başarılı.Tek kötü yönü de resimlerden de anlaşılacağı gibi biraz tozutması. Yine de bu benim için hiç sorun olmuyor severek kullanıyorum.

*Golden Rose Neon Line(107) - Bu paleti içerisinde ki turuncu ve pembe renginin tatlılığından dolayı aldım.Ağustos ayı boyunca turuncu rengini göz kapağımın çizgisine ve biraz üzerine uygulayıp üzerine başka farla karıştırıp kullandım.Yapıları yumuşak olsa da tam renk almak biraz zor oluyor.Bu yüzden fırçayı ya iyice bastırmanız lazım ya da sürmeden önce göz kapaklarınıza far bazı uygulamanız lazım ancak o şekilde renkleri tam alabilirsiniz.Ben genelde far bazı uygulayarak renk alıyor olsam da bazen far fırcamı hafif bir şekilde ıslatıp o şekilde de uyguluyorum. Kalıcılık far bazı kullanıldığında arttığı için ürün beni gün içerisinde iyi idare ediyor. 




Benim Ağustos Ayı Favorilerim bu kadardı canlarım :)
 Sizlerin geçtiğimiz aylar da en sık kullandığınız elinizden hiç düşürmediğiniz ürünler nelerdi?


Sevgiler,

                   Hoşkalın.



  • Share:

You Might Also Like

0 yorum