The Balm Shady Lady Vol.2

By TUĞBA GÜNGÖR - 05:08

Merhaba arkadaşlar nasılsınız?

Biraz blogumu ihmal ettiğimin farkındayım bu aralar beni idare edin artık :)

Sizlere bugün The Balm markasından Shady Lady'nin Vol.2 paletinden bahsedeceğim.Artık hepiniz biliyorsunuzdur The Balm'ın farlarını ne kadar çok sevdiğimi.Bu ürünü geçen bayram da %50 indirim ile almıştım.Alırken de beklediğim performansı vereceğine emindim.İyi ki de almışım çünkü şu sıralar kendisi ile çok haşır neşiriz. :)










Bu far paleti de The Balm'ın diğer ürünleri gibi,mıknatıslı karton bir ambalaja sahip. Karton dediğime bakmayın oldukça sağlam ve kullanışlıdır kendisi :)








Paleti açtığımızda karşımıza koskocaman bir ayna çıkıyor.Makyaj yaparken oldukça işe yarıyor.







 Palette 9 farklı renk bulunuyor.Caught in the courtey ve Feisty felicia iri taneli ve yoğun simlerden oluşuyor. Diğer farlar ise sedefli ve içerisinde minicik ışıltılar barındırıyor.Palet içerisinde sevdiğim renklere gelirsek Feisty felicia,Caught in the courtey,mischievous renklerini bayılarak kullanıyorum. 


İçeriği ;






Swatchları ;





















Kalıcılığından bahsedersek,far bazı olmamasına rağmen kullandığımda akma,göz kapaklarımda çizgilenme yapmadan bana  8-10 saat dayandı diyebilirim.Paletin tek eksi yönü birazcık tozutma yapıyor. Beni hiç rahatsız etmedi açıkcası.Sizler bu durumu kaliteli bir fırça yardımı ile önleyebilirsiniz. Sonuç olarak diğer ürünleri gibi bu üründen de oldukça memnun kaldım.Alırken de zaten aklımda en ufak şüphe yoktu.Çünkü The Balm'ın farları gerçekten çok kaliteli.Eğer far kullanmayı seviyor ama nasıl bir ürün alacağınızı henüz bilmiyorsanız. Gönül rahatlığı ile sizlere bu ürünü ve The Balm'ın diğer far ürünlerini tavsiye edebilirim.

The Balm ürünlerini tüm Gratis mağazalarında bulabilirsiniz.
Ürün 17 gr. Fiyatı 60 tl.


Ben bir fara bu kadar para veremem derseniz de Gratis sürekli bizler için özel günlerde (Bayramlar,sevgililer,anne ve babalar günleri vb) gibi günler de %50 indirim yapıyor.İndirimi bekleyip benim gibi bu ürüne 30tl ye sahip olabilirsiniz. :)




Hoş kalın.

                                                                     Sevgiler,

                                                                         TUGBA






  • Share:

You Might Also Like

0 yorum