26 Kas 2013

Günün Makyajı 10

Merhabalar.
Dün en yakın arkadaşımın annesinin doğum günüydü. Biz de tanıdıklarla toplaşıp eğlenelim dedik. İyi de yaptık bir güzel eğlendik.Ben de sizlerle dün yaptığım makyajı paylaşmak istedim. :)
Günün Makyajı yazılarım gelen e-maillerden gördüğüm kadarıyla çok sevilmiş.Bu yüzden bu tarz yazılara devam etmeye karar verdim.Fırsat buldukça sizlerle paylaşmaya devam edeceğim :)
Sizlere destekleriniz için kucak dolusu teşekkürlerimi iletiyorum. :)






















Yüz
MAC Face & Body
Essence Bronzer
Gözler
The Balm Rock Star Palet'ten 3 renk karıştırıp kullandım.
Göz pınarlarlarına : Metal-Ica
Gölgelendirme : The Stroke ile Alice Copper'i karıştırıp kullandım.
Eyeliner : Essence Liquid
Göz kalemi ; Flormar Ultra Black
Ruj : Flormar Long Wearing L15




Beğenirsiniz umarım. :)

Sevgiler hoş kalın.