Günün Makyajı 10

By TUĞBA GÜNGÖR - 07:52

Merhabalar.
Dün en yakın arkadaşımın annesinin doğum günüydü. Biz de tanıdıklarla toplaşıp eğlenelim dedik. İyi de yaptık bir güzel eğlendik.Ben de sizlerle dün yaptığım makyajı paylaşmak istedim. :)
Günün Makyajı yazılarım gelen e-maillerden gördüğüm kadarıyla çok sevilmiş.Bu yüzden bu tarz yazılara devam etmeye karar verdim.Fırsat buldukça sizlerle paylaşmaya devam edeceğim :)
Sizlere destekleriniz için kucak dolusu teşekkürlerimi iletiyorum. :)






















Yüz
MAC Face & Body
Essence Bronzer
Gözler
The Balm Rock Star Palet'ten 3 renk karıştırıp kullandım.
Göz pınarlarlarına : Metal-Ica
Gölgelendirme : The Stroke ile Alice Copper'i karıştırıp kullandım.
Eyeliner : Essence Liquid
Göz kalemi ; Flormar Ultra Black
Ruj : Flormar Long Wearing L15




Beğenirsiniz umarım. :)

Sevgiler hoş kalın.

             

  • Share:

You Might Also Like

0 yorum