DIY

Küpe Organizeri (IKEA)

By TUĞBA GÜNGÖR - 08:32

Merhabalar arkadaşlar.

Dün gece kendim için internette makyaj organizerleri üzerine araştırma yaparken çok değişik fikirler öğrendim.Daha sonra benim de aklıma küpelerim için bir fikir geldi. Ikea'dan makyaj fırçalarımı koymak için aldığım beyaz bir saksım vardı.Biraz büyük aldığım için pek kullanışlı gelmiyordu.Daha doğrusu saksı büyük benim de  makyaj fırçam az olduğundan pek hoş durmadı.İçerisine taşlar almam lazım ki fırçalar saksıda daha düzenli dursun. Bende düşündüm ki bunu neden organizer olarak kullanmıyoruz ki biz.Nette araştırdım bunu bu şekilde kullanan var mı diye bulamadım.Ben de bu fikri hemen sizlerle paylaşmak istedim.Belki hoşunuza gider,sizler için hoş bir fikir olabilir.

Ve yaptım olduda. :)))









Çok hoş olmadı mı? :) Hem küpelik,hem fırçalık olarak kullanıp yerden tesarruf edebilirsiniz.



Zamanında eski erkek arkadaşımın aldığı takı organizerim hala işini görüyor.Zaten pek fazla aksesuarım olmadıgı için pek yer kaplamıyorlar.Şuan bu şekilde kullanmayacağım ama daha sonra belki yerim kalmazsa bu saksı olayını beğendim bu şekilde de kullanabilirim. :)

Umarım beğenmişsinizdir kızlar bu fikrimi. :)


Bu da benim takı organizerim :)
Henüz çeki düzen vermedim takılarımın hepsi farklı yerlede.Bir ara toplayıp asacağım askılarına.


                                                                                                          Sevgiler.
                                                                                                                       



  • Share:

You Might Also Like

0 yorum