D&R Kitap Alışverişim

By TUĞBA GÜNGÖR - 13:50

Merhabalaar.

Geçen gün elimde ki kitap bittiği için,Forum İstanbul'da ki D&R mağazasına uğradım. Aklımda 2 kitap vardı merak edip okumak istediğim ama toplam 3 kitapla evime döndüm. :)


İşte yeni kitaplarım ;




Sabahattin Ali ; Kürk Mantolu Madonna 11 TL:
Sabahattin Ali'nin 1942 de yazdığı muazzam bir romandır kendisi. Bu kitap aklımda hiç yoktu ama elim birden gitti bu kitaba iyi ki de gitmiş.Aldığım gün başladım ve bir çırpıda bitirdim bu romanı çok sevdim çok...


Kitaptan Alıntılar ; 

"evden çıktıktan sonra bir şey unuttuğunu fark ederek duraklayan, fakat unuttuğunun ne olduğunu bir türlü bulamayarak hafızasını ve ceplerini araştıran, nihayet, ümidini kesince, aklı geride, ileri gitmek istemeyen adımlarla yoluna devam eden bir insan gibi üzüntülüydüm.. "


"Bir insanın bir diğer insanı, hemen hemen hiçbir şey yapmadan, bu kadar mesut etmesi nasıl mümkün olabiliyordu? bu yaşıma kadar mevcudiyetinden bile haberim olmayan bir insanın vücudu birdenbire benim için nasıl bir ihtiyaç olabilirdi?” 

"bu gece için bu kadarı çoktu bile... zaten küçüklüğümden beri saadeti israf etmekten korkar, bir kısmını ilerisi için saklamak isterdim. bu hal gerçi birçok fırsatları kaçırmama sebep olurdu, fakat fazlasını isteyerek talihimi ürkütmekten her zaman çekinirdim. "




 


Nihat Behram - Darağacında Üç Fidan 12.50 TL; 
1976'da yasaklanan ve 1998'de tekrar piyasaya sürülen kitap.

Kitap Deniz Gezmiş,Hüseyin İnan,Yusuf Aslan'ın yakalandıklarından,idama giden süreci anlatıyor..Kitabın yanında Deniz,Hüseyin,Yusuf'unda bulunduğu bir poster var.Şöyle bir göz gezdirdim kitabın içerisinde o zamana ait resimlerde mevcut. Henüz başlamadım çünkü hemen bitirmek istemiyorum.Çünkü ben bazı kitapları bitirdiğim için çok üzülüyorum yavaş yavaş bitirmek istiyorum. Bu kitabı bu yüzden en sonra sakladım :)




Hakan Günday-Kinyas ve Kayra 29TL ;
Sürekli aklımda olan ve uzun zamandır almak istediğim bir kitaptı bu.Hakan Günday'ın lise yıllarında başlayıp dört yılda tamamladığı ilk romanı Kinyas ve Kayra...Diğer kitaplarının arasında en muhteşem romanı bu diyor herkes haklılar sanki. :)


"Kinyas, Kayra ve Hayat", "Kayra'nın Yolu", "Kinyas'ın Yolu" şeklinde üç bölümden oluşuyor.

Henüz yeni başladığım için bir şey diyemeyeceğim ağır ilerliyor fakat harika bir kitap orası kesin :)

Biraz alıntı ile bitirmek istiyorum ;''Az yedim çok içtim.hala içiyorum.Alkolü kendime yakıştırdım.her türlü uyuşturucadan tattım.Bağımlılıktan nefret ettim.Gitmemi, terk etmemi engeller diye.Ne bir maddeye ne bir insana bağlandım.Sırf bunu kendime kanıtlamak için eroin kullandım,aşık oldum.İkisini de arkama bakmadan bırakıp gittim.Geçmişe tükürüp geleceği çiğnedim.Dünyayı bir oyuncağa çevirdim.Ayak basmadığım yer kalmadı.Kalan varsa, onları da amuda kalkar geçerim!Duvarlara,bedenime resimler çizdim.Bir gün öyle bir gürledim ki önümde duran şarap kadehi çatladı.Benim adım hitler.kendi ordumu kurmak için bir sürü kadına tohumlarımı bıraktım..Şimdiyse ağlıyorum.Hepimiz için.Çünkü hiçbiri işe yaramadı...''Sorarlarsa "ne yaptın bu dünyada " diye.. Rahatça verebilirim yanıtını! "Yalnız kaldım, kalabildim. 6 milyonun arasına doğdum ve hiç birine çarpmadan geçtim aralarından!!" 


"Seni anlıyorum demek büyük bir yalandır. kocaman bir yalan. kimse kimseyi anlayamaz ve tanıyamaz dünyada... var olan en sağlam zırh insan vücududur. içindekileri en iyi saklayan odur."




Son olarak iki adet kalem aldım. Elimin altında dursun seviyorum sevdiğim bölümlerin altını çizmeyi hoş kalın arkadaşlar . :)



                                                                                                          Sevgiler,
                                                                                                              T.GNGR






  • Share:

You Might Also Like

0 yorum