C&A , MAC , IKEA Alışverişim

By TUĞBA GÜNGÖR - 07:12

Merhabalar.

Blogumu bu aralar çok ihmal ettiğimin farkındayım bu yüzden hepinizden özür dilerim.Aklım hep blogumdaydı  ama tekrardan sizlerleyim. :) Geçen gün Forum İstanbul'a uğradım.Allah'tan hafta sonu değildi de bende rahatça gezebildim.Hafta sonları burası inanılmaz kalabalık oluyor bir şey almadan çıkıyorum.Kapalı bir alan + kalabalık eklenince duramıyorum bir ortamda çok bunalıyorum.
Neyse sakin bir günken bir kaç eksiğim vardı onları alıp hemencecik çıktım.:) Forum'dan sonra İkea'ya da uğradım.5 sene oldu bizim bu evimize taşınalı odama hiç dokunmamıştım ama artık değiştirmek istiyorum. Henüz zamanı belli değil ama ufak ufak eşya araştırmaya başladım.Bu yüzden ilk durağım İkea oldu.İkea'da inanılmaz güzelliklerde mobilyalar var oraya bayılıyorum.Bir kaç mobilyayı kafamda seçtim bile değiştireceğim zaman gidip almayı düşünüyorum.Gitmişken ufak bir şeyler de aldım.

Aldıklarıma gelirsek ;











































1 ) Malın Minder ; Küçüklüğümden gelen bir alışkanlığım vardır benim yastığa sarılıp uyumak.Bu sevimli uzun yastığı görüncede almak istedim.Tam sarılmalık :)

Fiyat ; 9,99 TL

2 ) Pipet ; İkea'dan.Soğuk içeçekleri (İce tea,kola,meyve suyu vs.) dişlere temas ettiği zaman sararttığı için pipetlerle içmeye başladım. Bu yüzden elimin altında bulunması için bu paketi aldım.

Fiyat ; 3,99 TL



3 ) Tindra Mum ; İkea dan aldığım son ürün.Kokuları muhteşem ama yandığı zaman etrafa koku saçmıyor.Olsun ama ben mumları çok seviyorum yaktığım zaman içimi bir huzur kaplıyor :)

Fiyat ; 6,99 TL


4 ve 5 ) Pantolonlar ; C&A'dan aldım pantolonları. Kırmızı pantolon hep aklımdaydı görür görmez de kaptım hemen :)

K.Pantolon Fiyat ; 39,90 TL
Mavi Pantolon Fiyat ; 34.90 TL

6 ) Tişört ; C&A dan bu tişörtte.Yaka işlemesi çok hoşuma gitti bu tişörtün. Sanırım bu yaz moda olacak bu işlemeler çünkü her yerde karşıma çıkıyor. :)

Fiyat ;  24,90 TL


7 ) Ayakkabı ; Eve dönüşte sokağımızda bulunan bir ayakkabıcıdan aldım bu ayakkabıyı.Resimde pek belli olmuyor ama kendisi çok tatlı bir neon rengi tam yazlık :) 

İndirimli fiyatı ; 40 TL



Aldıklarım bu kadardı.





Pazar günü de kızlarla buluşup gezi parkına gittik.Orada bayağı vakit geçirdikten sonra dönüşte MAC'ın Taksim şubesine uğradım.Sürekli gördüğüm ve alıp denemek istediğim bir ürün vardı sonunda onuda aldım.Henüz denemedim ama orada ki çocuğun dediğine göre su bazlıymış eee yaz geldi terlemeler başladı sanırım bu işime yarayacak.İnşallah memnun kalırım alanlar övgü ile mahsediyor bakalım deneyip göreceğiz.. :)


 Face and Body Foundation ; Benim rengim C3 

Fiyat ; 86 TL


Umarım sizin de hoşunuza gitmiştir. :)


                                           Sevgiler. T.G



  • Share:

You Might Also Like

0 yorum