Cilt Bakım Rutini Değişimi

By TUĞBA GÜNGÖR - 12:45

 TÜRKÇE

20220901_154729.jpg

Merhabalar.

Son günlerde cilt bakım rutinlerimde değişiklikler yapmaya başladım. Zaten bence ara sıra bakım rutinlerimizi değiştirmemiz gerekiyor. Aynı ürünleri kullanmak o ürünlere karşı cildimizin bağışıklık kazandığını düşünüyorum. Mesela saç bakım ürünlerinde de sürekli bunu uyguluyorum. Özellikle şampuanlarımda her zaman aynı şampuanı kullanmıyorum. Sürekli aynı şampuanı kullandğımda o şampuanın etkisini geçtiğini gözlemliyorum. Yani bana kalırsa sizlerde bu şekilde değişiklik yaparak ürünlerinizden daha fazla verim alabilirsiniz.

Bir çok ülke ekonomik krizle savaşıyor ve bunlardan en çok savaşanı da bizim ülkemiz. Gıda, giyim ve kişisel bakım ürünleri çok fazla zamlandı ve bir çoğumuz sürekli aldığımız markaları alamaz olduk. Bu yüzden uygun fiyatlı, müdail ürünler arayışına geçtik. Kişisel bakımda en çok sıkıntı çektiğim şey parfümler oldu. Aşırı derecede pahalandılar. Tabi ki bu konuda şikayet etmiyorum çünkü bir çok insan bırakın kişisel bakım ürünlerini evine ekmek alamaz oldu. Umarım bu küresel krizden çok çabuk kurtuluruz.


Frudia Blueberry Dudak Balmı

1.jpg


Kışın dudaklarım çok kuruyor bu yüzden ilk olarak dudak nemlendiricisi aldım. Bunu seçerken de Kore markası olmasının yanı sıra dış ambalajının sevimliliğe vuruldum. Henüz kış gelmedi biliyorum ama ülkemde her gün fiyatlar arttığı için ihtiyacım olan şeylere öncelik verdim. Bugün uyguna aldığımız bir ürünü ertesi gün zamlı şekilde alıyoruz.


Frudia Avocado Relief Essence Tonik

2.jpg


Kore ürünlerini daha önce deneyimlemiş ve memnun kalmıştım. En son İsntree kore markasını kullanmıştım ve şu an fiyatları aşırı derecede zamlandı. Bende daha uygun olan Frudia markasını tercih ettim. Resimde gördüğünüz Avacadolu Esans Tonik ürünü. %76 aminoasit ve Panthenol içermektedir. Hassas cilt tipleri için uygundur. Cildim kuru ve fazla hassas bu ürünün cildimi yatıştıracağını ve nemlendireceğini düşünüyorum. Kullanıcı yorumlarını araştırdım ve içime sinince sipariş verdim. Henüz aldığım bu ürünleri deneyimlemedim. Denedikten sonra tecrübelerimi burada sizlerle paylaşmayı düşünüyorum. O yüzden ürünler hakkında şu an sadece kısa bilgiler verebiliyorum.


Yoğun Peeling Hassas Ciltler İçin

3.jpg


Ülkeme geldiğine en sevindiğim ürün Revolation markasının cilt bakım ürünleri oldu. Makyaj malzemelerini severek kullanıyordum ve cilt bakım ürünlerinden memnun kalacağımı biliyorum. Son bir aydır serumlarını deniyorum ve gayet memnundum. Asitli peelingleri duymayan kalmamıştır artık. Cildi hafif soyarak yenilenmesini sağlıyorlar. Bu ürün benim gibi hassas ciltliler için. İçerisinde %5 Glukonik Asit bulunuyor. Glikolik Asitten çok daha hafif ve çok daha kolay tolare ediliyor ve cildi çok fazla tahriş etmiyor. Nazik kimyasal peeling yapmak isteyenler için haftada iki, cildi kimyasal peelinglere alışık olanlar günlük kullanabildiği söyleniyor. Deneyimledikten sonra sizlere ayrı bir post olarak üründen bahsedeceğim.


Frudia Blueberry Hydrating Gel To Foam Temizleyici

4.jpg


Bioderma yüz temizleme köpüğü bitmek üzereydi ve aynısını almak yerine farklı bir ürün denemek istedim. İçeriği temiz olduğu için Frudia tercih ettim. Aslında yüzümde bir dakikadan fazla kalmayacak olduğu için üzerine çok fazla düşünmedim. Benim için temizlemesi ve birazda olsa nem vermesi yeterli. İçerisinde yabanmersini bulunuyor. Meyveler için; öğütme - kabartma - sıkıştırma yöntemi kullanıyorlar. Umarım memnun kalırım :)


Glycolic Fix Extreme Gece Pedi

5.jpg


Alışveriş sitesinde gezinirken bu ürüne rastladım. Daha önce bu markayı arkadaşım kullanmış memnun kalmıştı. Ben de şans vermek istedim. Aslında pedli ürün daha önce deneyimlemedim ve bu benim için bir ilk olacak. İçerisinde %5 lik glikolik asit bulunuyor bu siyah noktalarda fazla yeterli olacak mı emin değilim ama denemeden bilemeyiz öyle değil mi? Kullananlar ciltlerinde aydınlanma olduğunu ve siyah noktalarında azalmalar olduğunu yorumlarda belirtmişti. Dün ilk defa kullandım ve cildim hassas olduğu için biraz yanma hissettim ama benim için sorun değildi. Kullanmaya devam edeceğim. Sonuçları sizlerle paylaşmayı ihmal etmem merak etmeyin. :)

Minimal alışverişim bu kadardı. Farklı ürünler cildime nasıl gelecek zamanla göreceğiz. Bu tarz yazıları seviyor musunuz? Belki ilerleyen zamanlarda cilt bakımı ve makyaj konusunda yazılarada yer veririm. Birazdan aldıklarımı denemek için gideceğim. Tekrar görüşene kadar kendinize iyi bakın.

sevgiler. ❤️


20220903_203748.jpg

Minik Yardımcım😍

  • Share:

You Might Also Like

0 yorum