Büyük Beden Satan Mağazalar

By TUĞBA GÜNGÖR - 06:16


Merhabalar.
Modanın sadece sıfır bedenlerden ibaret olduğunu düşünüyorsanız çok yanlış düşünüyorsunuz.
** Güzel gözükmek için zayıf olmanız gerekmiyor.**
Bu konularda önemli olan bedeninizi tanımanız ve buna uygun kıyafetler bulmanız gerekiyor .
Bunları uyguladıktan sonra kendinize uygun bir tarz yaratıp güzel görünebilirsiniz.
Kendimden biliyorum eskiden büyük beden kıyafet bulmak imkansızdı. 
İmkansızdı diyorum çünkü; eskiden büyük beden denildiği zaman,
aklıma gerçekten kötü desenler,korkunç tasarımlar geliyor. 
Neyse işte eskiden gerçekten çok kötüydü. 


Şimdi markalar yavaş yavaş bu dünyada da artık büyük beden giyen insanlarında vâr olduğunu kabul ettiler. (çok şükür)
Hala bu konuda pek fazla ilerleyemedik ama ilerleyeceğiz diye umuyorum.
Bugün sizlere büyük beden ürün satan markalardan ve alışveriş sitelerinden bahsedeceğim. Umarım faydası olur.

Love My Body

Benim en sık alışveriş yaptığım, Adl Işık'ın oluşturduğu marka olan Love My Body. 
 Kendine özgün tasarımlarıyla  ve modayı yansıtan ürünleriyle özellikle gençler için biçilmiş kaftan.
Ben 44-46 beden giyiyorum ve burada kendime uygun çok güzel ürünler buluyorum. 
Marka içerisinde 36-50 bedene göre kıyafetler barındırıyor.  
Hem online hem mağazadan alışveriş yapabilirsiniz.

Şimdilik aklıma gelenler bunlar. 
Listemde olmayan ama sizin bildikleriniz varsa yorum kısmına yorum bırakmayı unutmayınız.
Daha fazlası için takipte kalmaya devam edin.




 Mango Violeta 

Beden| 40-52 Beden
Online Satış | Var.

Koton Plus

Beden| 32-50 Beden
Online Satış | Var

Marks&Spencer

Beden | 58 Bedene kadar.
Online Satış | Var

Faik Sönmez 

Beden |54 Bedene kadar var sanırım
Online Satış | Var


Beden| 42-52 Beden
Online Satış | Var

Defacto 

 Beden| 32-56
Online Satış | Var

Lcwaikiki  

Beden| 34-50
Online Satış | Var

C.C.C Christine Coton Club 

Beden| 42-64
Online Satış | Var

Foli 

Beden | 40-60 Beden
Online Satış | Yok 

İkiler 

Beden| 38-48
Online Satış | Var

H&M  

Beden | 32-54
Online Satış | Var

.
*Not*
Büyük beden satan çoğu mağazada benim dikkatimi çeken bir kaç şey var.
Belki sadece bana denk geliyordur bilmiyorum.
Ne zaman mağazaya girsem,bir köşe ayrılmış ötekileştirilmiş gibi hissediyorum.

Size de öyle geliyor mu? 
Gittiğim çoğu mağazada hep böyle görüntüyle karşılaşıyorum. 
Kıyafetler rast gele dizilmiş,mağazanın en ufak ve en ücra köşesine yerleştirilmiş gibi. 
Bu beni kırıyor gerçekten. 
Tamam büyük beden yapıyorsunuz çok güzel.
Buna seviniyoruz,büyük beden satan markalar çoğalıyor diye
ama böyle şeylere rastlamak,ötekileştirilmiş gibi hissettiriyor. 
Böyle yapacaksanız yapmayın daha iyi diyesi geliyor insanın.
Bu söylediklerim yukarıda bulunan tüm markalarda geçerli değil ama bazısında öyle malesef.
Siz bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz?
Büyük beden üreten markaların çoğalması ve seçeneklerin artması dileğiyle.

Sevgiler,


Beni Takip Edin 

  • Share:

You Might Also Like

0 yorum