Aliexpress Alışverişim

By TUĞBA GÜNGÖR - 14:02

Merhabalar kızlar.
Nasılsınız? 
Havalar yavaş yavaş ısınmaya başladı bu yüzden benim içim kıpır kıpır. Bunun üzerine bir de geçen ay diyete başladım toplam 5 kilo verdiğim için bomba gibiyim. 
Henüz yolun başındayım ama biraz zaman geçip daha fazla kilo vermeye başladığım zaman sizlere bu konuda bir yazı yazmayı düşünüyorum. :)


Gelelim bu gün sizlere yazacağım alışveriş konusuna. 

Geçen zaman içinde sizlere şurada ki yazımda ilk alışveriş deneyimimi paylaşmıştım. Ürünlerimin hepsinin elime ulaşması üzerine tekrar  dayanamayıp peş peşe sipariş verdim ürünlerden bazıları elime ulaştı. Yakın zaman da verdiğim siparişler şuan hala yoldalar. Geldiklerinde onları da sizlerle paylaşacağım.







KALICI MAT RUJ

ruj


Rujlar normal kullandığımız rujlardan inanılmaz derecede kalıcı. 
Biraz kurutma yapabiliyorlar çünkü sürdükten 30 saniye sonra matlaşıyor.

Numaralar Sırası ile ( 33 - 22 - 30 - 18



KULAKLIK






Rengi çok tatlı değil mi ? Çok fazla kaliteli değil ama fiyatına göre idare eder. Bana yürüyüşlerimde şimdilik sorunsuz bir şekilde eşlik ediyor. 



KİRPİK VE TIRNAK SÜSLEME


nail art



Kirpik  


Tırnak Sticker Renkli Olan 


Kristal Sticker 


Nail Art Kalem




PRATİK SAÇ KESME APARATI 


Bu ürün çok işime yaradı. 
Makasla saçlarıma ara makas attım.
Diğer sabitleme çubuğuyla saçımın arkasını dümdüz kestim.
Altı senedir kahkül kullanan birisiyim.
 Şaçlarımın önleri çabuk uzadığı için sürekli kendim kesmek zorunda kalıyordum. 
Bazen acelem olup ve birden kesip çıktığım bile olmuştur. 
Bu yüzden biraz doğal olarak yamuk kesebiliyordum. 
Şimdi bu çubuk ile daha pratik bir şekilde kesebildim. 
Uzun olan çubuk ile saçlarınızı ister dümdüz kesin istersenizde biraz yana eğerek (önlerinize tabiki) kısadan uzuna kat vererek kesebilirsiniz. 
Dilediğiniz gibi kullanmak size kalmış. :)




GÖZLÜKLER 


Gözlüklere bayıldım...
 En üstte ki şeffaf olan hariç hepsi sağlam şekilde elime ulaştı. Şeffaf olanın sağ camında biraz çizikler vardı. İyi şekilde paketlenseydi keşke ama olsun taaa nerelerden geliyor olacak o kadar. :)

Sıralı şekilde ürünün linkleri ;

1 ) Şeffaf Güneş Gözlüğü 


2 ) Pembe Güneş Gözlüğü 


3 ) Retro Güneş Gözlüğü sekizgen



4 ) Vintage Gözlük Çerçevesi 



KOLYE 


Kolye 



Küçük Prens Kolye 

little prince

Benim gibi küçük prens aşığı birisine böyle kolye yakışır :)
Çok seviyorum çooook..




WAİST TRAİNİNG KORSE



Kısa bir süre önce diyete girdiğimden bahsetmiştim. 
Bel inceltici korseyide bu yüzden aldım. 
Henüz yeni olmasına rağmen az da faydasını gördüğümü söyleyebilirim. Beden olarak büyük almışım tekrar sipariş verip daha küçüğünü en kısa zamanda almayı planlıyorum. Etrafta çok pahalıya satıldığına şahit oldum ben 30 tl gibi bir fiyata almıştım. Kalite farkımı bilmiyorum ama o kadar para vermek istemedim açıkcası.
 Faydasını nasılsa görüyorum iyi ki almışım vala.





KALEMLER



Satıcı ürünü kaldırdığı için linkini ekleyemiyorum ama arama kısmından kalemi aratırsanız bulabilirsiniz. 


KART ŞEKLİNDE BIÇAK  

  

Aslında ben paket açarken ya da herhangi başka bir şeyde mutlaka kesici bir şey lazım olduğu için aldım bu ürünü.İnce cüzdana rahatça sığıyor. Bide malum Türkiye şartlarında sanırım kadınların çantasında bulunması gerekiyor desemde beni ciddiye almayın kötü örnek olmayayım. :)



Eveeet benim aldıklarım bu kadar. 
Yolda olanlar da geldikleri zaman sizlerle mutlaka paylaşacağım. 


Konuyu bitirmeden önce sizlere bir tavsiyem var.

Aliexpress sitesinden alışveriş yapmadan önce mutlaka telefonunuza sitenin (app) programını indirin. 
Bilgisayar üzerinden değil de telefonunuzdan ürün aldığınızda bazı ürünler daha uygun fiyata geliyor. 
Mesela diyelim ki korse internet sitesinde 19 dolar görünüyor ama telefona indirdiğimiz ( app ) da aynı ürün 10 dolara satılabiliyor.

Tavsiyemi de verdim gönül rahatlığıyla yazımı sonlandırabilirim.
Okuduğunuz için teşekkür ederim. 
Herhangi bir konuda benimle iletişime geçebilir ya da aşağıda ki yorum kısmına konuyla ilgili 
sorularınızı, önerilerinizi,güvendiğiniz satıcıları,yaptığınız alışveriş deneyiminizi paylaşabilirsiniz.

Hoşkalın,
Sevgiler.



Beni Takip Edin 
YouTube - TUGBAGUNGOR


  • Share:

You Might Also Like

0 yorum