Hindistan Cevizi Yağı İle Saç Maskesi

By TUĞBA GÜNGÖR - 07:47


Merhaba kızlar.
Doğal besinler arasında en faydalı olanlardan birtanesi de Hindistan cevizidir. Aklınıza gelebilecek herşeye yararı vardır.Ben de bu yüzden dün kendime hindistan cevizi yağı aldım.Bu  yağla neler yapacağımı anlatmadan önce.Hindistan cevizi yağının faydaları neler ilk önce onu öğrenelim.



* Tırnakları besler ve hızla uzamasına yardımcı olur.

*Doğal nemlendiricidir.

* Peeling olarak kullanılabilir (şeker ile karıştırılıp )

*Göz çevresinde bulunan ince çizgileri azaltmada yardımcı olur.

* Bağışıklık sistemini güçlendirir.

*  İçerisinde bulunan laurik asit sayesinde bakteri ve virüsle daha iyi savaşmamızı sağlıyor. 

Düzenli olarak hindistan cevizi yağı tüketen insanlar daha az hastalık yaşarlar

* Dudaklarımızı nemlendirir.

* Doğal makyaj temizleyicisidir.

* Saçları güçlendirip parlaklık verir.

Yukarıda saydığımdan fazla faydası var benim aklımda kalanlar bunlar. Dilerseniz google yazıp daha ayrıntılı öğrenebilirsiniz.

Gelelim asıl konumuza.
Ben hindistan cevizi yağını dün aldım. Alır almaz ilk olarak saçlarımda kullandım. İlk denemem olmasına rağmen beni kendisine aşık etti diyebiliriz. Parlaklık ve yumuşaklık verdi. Bu maskeyi on beş günde bir ya da hafta da bir yapmayı düşünüyorum.

Maske ; 

3 yemek kaşığı hindistan cevizi yağı "Saç boyutuna göre ya da yoğunluğuna göre ayarlayabilirsiniz. Bana 3 kaşık yeterli geldi" 
3 yemek kaşığı Zeytin Yağı
3 Yemek kaşığı Bal
1 Tane yumurta

Hindistan yağını benmari usulü eritin. Erittiğiniz yağa diğer tüm malzemeleri ekleyip karıştırın. Karışımı saç diplerinize masaj yaparak tüm saçınıza uygulayın.
 Bekleme süresi ne kadar çok bekletirseniz o kadar iyi ben 2 saat bekletip daha sonra saçlarımı yıkadım. 
Sonuç ilk denemeye rağmen gayet başarılı oldu. 
Benim saçlarım çok kuru daha fazla beslemesi için diğer karışımları ekledim. 
Yani sadece hindistan cevizi yağını saç diplerinize masajla tüm saça yedirerekte uygulayabilirsiniz.

Benim kullandığım hindistan cevizi yağı 
Aklımda başka vardı ama evimin yakınında ancak bunu bulabildim.

     



Yakın zaman da bu yağı kullanarak göz kremi yapımını anlatacağım beklemede kalın.


Sizler saçlarınız için neler kullanıyorsunuz?
Yaptığınız ve memnun kaldığınız saç maskeleriniz var mı?
Verdiğim maskeyi uygulayıp sonuçlarını yazarsanız sevinirim.


Hoşkalın,
Sevgiler.



Beni Takip Edin 
YouTube - TUGBAGUNGOR










  • Share:

You Might Also Like

0 yorum