Wet N Wild - Petal Pusher Palette İle MAKYAJ

By TUĞBA GÜNGÖR - 13:06





Merhabalar.


Nasılsınız kızlar. 





Ben biraz havaların soğuması üzerine her yıl olduğu gibi rutinimi bozmadan sonbahara griple giriş yaptım. Bu beni durdurur mu hayır!! Sizlere çok severek kullandığım markanın far paletiyle bir makyaj hazırladım. 
Wet N Wild ruj ve farlarını kullanan birisi olarak sizlere bu markayı seve seve önerebilirim. Benim elimde 8li far paletlerinden henüz iki tanesi mevcut bunlardan birisi Petal Pusher ve Comfort Zone. Tabi ikisinden en çok sevdiğim ve  son aylarda elimden hiç düşürmediğim Comfort Zone paleti. İleri ki zamanlarda sizlere bu paletle ilgili yazı hazırlamayı düşünüyorum.

Gelelim asıl konuya kısa bir süre önce kendime youtube'da bir kanal açtım ve ilk videomu orada yayınladım.Hem buradan hem de oradan paylaşımlarda bulunacağım. Evet yanlış duymadınız kendime Youtube  kanalı açtım. :)

 Sizlerin desteğini orada görmek beni çok mutlu eder. Bu konuda fazla tecrubem ve donanımım yok elimden geldiğince yapmaya çalışacağım ileride de geliştirmeyi düşünüyorum. Beni bu konuda yalnız bırakmazsanız inanın çok sevinirim. Önerileriniz ve görüşlerinize her zaman açığım.


Başlıkta da anlaışdığı gibi makyajımı Wet N Wild - Petal Pusher Palette ile yaptım.
Yüzümde kullandığım diğer ürünleri videoda bulabilirsiniz.

Makyajın Videosu için TIKLAYINIZ.









Makyajı beğendiniz mi?



Sonbahar Makyajı için TIKLAYINIZ.


Sevgiler ,
TG

Beni Takip Edin 
YouTube - TUGBAGUNGOR





  • Share:

You Might Also Like

0 yorum