Neler Aldım? (Gratis,Watsons,adL,H&M)

By TUĞBA GÜNGÖR - 20:06

Merhabalar.
Şu an sizlere bahsedeceğim alışverişimi bayramdan önce yapmıştım ama sayfama daha yeni ekleme fırsatı buldum. Geçen gün bayrama özel bir çok mağazalarda indirimler vardı. Ben de ihtiyaçlarım doğrultusunda ufak çaplı bir alışveriş yaptım. Yaz aylarında olduğumuz için pek makyaj ürünü almamayı tercih ediyorum. Malum havalar aşırı sıcak hem bu durumda makyaj pek fazla yapılmıyor, hem de sıcaklardan ürünlerde bozulmalar oluyor. Ben önlemimi ürünlerimi makyaj çantalarına ten,göz,dudak,cilt bakımı olarak dört parçaya ayırarak buz dolabının en alt bölüme yerleştirdim. Makyaj yapmak istediğim zamanlarda buzdolabından çıkarıp serin,serin kullanıyorum. Konuyu pek saptırmadan alışverişime geçelim bakalım neler almışım. :)






İlk iki resimde görünen bluzları adL Işık markasının diğer bir mağazası olan  My love Body mazağazından aldım. (42-56 bedene kadar her çeşit kıyafet bulabilirsiniz bu mağazada. Beden sorunu yaşayanlar için güzel bir mağaza )
Siyah Bluz ; H&M


Kot Pantolon ; My Love Body
Ayakkabı ; H&M (o kadar yumuşacık ki anlatamam :) )

Gratis Alışverişim; 



Eklips Gözlük Kabı 
Benri Islak Mendil
Eklips Kozmetik Çantası (Bir tanesi Cağğğnım dostuma hediye )
Benri Makyaj Temizleme Diski 



Geçenlerde duramadım saçlarımda ki kızıllık akınca mecbur tekrar başka bir renge boyadım. Zaten yanmıştı saçlarım az biraz daha yandı. Ben de son zamanlarda kendimi saç ürünlerine verdim. Üstte ki ürünleri aldım.
İlk defa deneyimleyeceğim bu ürünleri. Önceliği Urban Naturals Şampuan seti ve Gliss Sıvı Saç kremine vermeyi düşünüyorum. Bunlarla birlikte haftada bir kendi bakım kürümü uygulamayı düşünüyorum. Biraz zaman geçtikten sonra saç bakımı ile ilgili bir post hazırlayacağım zaten. Saçları yanmış,kırılmış arkadaşlar ya da daha canlı bir saça sahip olmak isteyenler bekleme de kalsın.

Giovanni Smooth As Silk Şampuan ve Krem
Urban Naturals Intense Keratin Şampuan ve Krem ikili Set
Schwarzkopf Gliss Oil Nutritive Sıvı Saç Kremi

Ürünlerin yakından görselleri;








Garnier Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu ; Elimde Diadermine Sütü bulunuyor ondan oldukça memnunum ama temizleme sütü yüzümü nemlendirdiği için yanına Garnier'in temizleme suyunu aldım.Benim yaz aylarında cildi nemlendiren ürünlerle sorunlarım oluyor.  Bu sıcaklarda zaten terliyorum üzerine bir de krem sürdüğüm vakit iki kat daha fazla terleme sorunu yaşıyorum. Bu yüzden duruma göre Garnier ve Diadermine'yi dönüşümlü olarak kullanmayı düşünüyorum.

Dirty Works Brightening Mask; C Vitamini Özlü Aydınlatıcı Maske 

Maybelline Baby Lips Pink Punch 

Wet N Wild  Rujlar ; (E910D - Red Velvet& E521A Fuchsia With Blue Pearl )Rujların Siyahı benim diğeri arkadaşıma hediye. Rujların yapısını beğendim geçenlerde sürdüğüm de kızlar rujumu sormuştu hatta. Tek beğenmediğim yönü ambalajı oldu. Öyle kalitesizler ki açarken şimdi kırılacak gibi hissediyorsunuz. Ben pat,küt hareket eden bir insanım bana pek dayanmaz bu ambalaj diye düşünüyorum :) Bu sorunu saymazsak ilk defa denediğim bu ürünü severek kullanacağıma inanıyorum.

The Balm Betty- Lou Manizer Bronzer ; The Balm ürünlerinin şu birbirinden sevimli ambalajları beni al diye bağırıyor resmen. Çok tatlılar çok. İndirim gelse de alsam dediğim ürünlerden birisi de buydu artık sahip olmanın vakti gelmişti. Eyelineri haric alıp beğenmediğim ürünü olmamıştır The balm'ın. En,en,en çok beğendiğim ürünü farları. Ellerimden düşmüyor :) 










Watsons Alışverişim;



Rimmel London Lash Accelerator Endless Mascara ; İkinci alışım bu maskarayı. Diğeri bitmek üzereydi.Ben de hazır memnun kalmışken bu üründen indirim de varken alayım dedim. Birisi bana diğeri arkadaşıma hediye. :)

Beauty Formulas Feminine Genital Temizleyici

Palmolive Body Butter Çilek Rüyası ; Daha önce çikolata tutkusunu kullanmıştım. Çilek rüyasının da kokusu çok hoşuma gitti aldım.

Solingen Cımbız  




Bayram alışverişimden aldıklarım bu kadardı. Diğer bir yazıda görüşmek üzere. Soru ve önerileriniz için aşağıdaki adreslerden bana ulaşabilirsiniz.

                                                              Hoş kalın,
                                                                          Sevgiler


  • Share:

You Might Also Like

0 yorum