Sevgililer Günü Makyajı / Valentine's Day Makeup Tutorial

By TUĞBA GÜNGÖR - 13:40

Merhabalar.

Nasılsınız? Umarım iyisinizdir. :)

Cuma günü 14 Şubat Sevgililer Günü.Ben de sevgililer günü için yapabileceğiniz soft bir makyaj hazırladım. Bakalım nasıl olmuş :)


Malzemeler : 


1) Essence Far Bazı
2) The Balm Nude Tude Far Paleti
3) Avon Mega Effects Maskara
4) The Balm Balm Jovi Palet
5) Rimmel London Match Perfection Kapatıcı
6) Flormar Ultra Black Eyeliner
7) Rimmel London Lasting Finish Fondoten
8) Mac Face And Body Fondoten
9) The Balm Bahama Mama Bronzer
10) Flormar Pudra
11) Essence  (03 )Dare To Wear





Uygulama ;




  • Rimmel London ve Mac Fondoteni karıştırıp yüzüme uyguladım. İkisini karıştırma sebebim öncelikle Mac'ın bu fondoteni pek kapatıcılık sağlamıyor bu yüzden tek kullanamıyorm bu fondoteni. Diğer sebebim ise ; Rimmel London fondoteni çok seviyorum ama bu ürün  yüzüme göre koyu almışım.Ben de açık fondotenle karıştırıp kullanıyorum.Ve artık bitmesini istiyorum çok bereketli bir ürün çıktı kendisi bir türlü bitiremedim.  



  • Essence Far bazını göz kapaklarına uyguluyoruz.



  • The Balm Nude Tude Paletten Stubborn renkli farı göz kapaklarımıza sürüyoruz. Ben sürerken su ile hafifçe fırçayı ıslattım siz de bu şekilde uygulayabilirsiniz.





  • Gördüğünüz gibi çok hafif bir renk oluştu. 





The Balm Balm Jovi Paletinde bulunan Pop Pop Allığı fırça ile alıp altta ki resimde de gördüğünüz şekilde gözlere uyguluyoruz.




  • The Balm Nude Tude Paletinden  Stand-offish rengini hafif şekilde göz pınarına uyguluyoruz.
  • Flormar Ultra Blac Eyelinerı gözlere eyeliner sürer gibi uyguluyoruz. Ben burada fırça yardımı ile uyguladım.






  •  Avon Mega Effects Maskarasını iki kat üst kirpiklere ve fırçayı rimele batırmadan fırçadan kalanları da alt kirpiklere hafifçe uyguluyoruz.




  • Essence 03 Numaralı Ruju ilk resimde gördüğünüz şekilde işaretleyip daha sonra komple dudaklara sürüyoruz. Benim böyle yapma sebebim ben genelde ruj sürerken üst dudakları pek beceremiyorum sonra bu tekniği buldum sorunu çözdüm. :)




  • Son olarak The Balm bronzeri çok çok hafif uyguladım. (Bu arada bu ürünü alacak olanlar yada ilk defa kullanacak olanlara tavsiyem fırçay çok hafif şekilde ürüne dokundurun çünkü ürün fazlasıyla koyu bir renge sahip.Daha sonra dışarıda gün ışığında yüzünüz kirlenmiş gibi durmasın.)


Ve bitti 









Ben hazırım :)



Benim sizlere önereceğim makyaj bu arkadaşlar.Hem doğal görünmenizi sağlayacak hem fazla vaktinizi almayacak. Umarım bu uygulama işinize yarar.



                                                     Hoş kalın,
                                                                Sevgiler.




  • Share:

You Might Also Like

0 yorum