WATSONS-C&A-LCW Alışverişim

By TUĞBA GÜNGÖR - 08:21

Merhabalar.

Geçen gün de bahsettiğim gibi sizlere bir alışveriş postumu hazırladım.

Amasya'dan döndükten hemen sonra ihtiyacım olan bazı şeyler vardı gelir gelmez hemen bir alışverişe çıktım.Aldıklarımı sizlerle paylaşmak istiyorum.Belki hoşunuza giden bir şeyler olur sizlerde almak istersiniz. :)
                                                                                                                                                                                                   




1 )  Küpe; Lcwaikiki'den. Fiyat  5 TL


WATSONS'TAN  ALDIKLARIM ;
2) Watsons gözlük camı temizleme mendili ; Kullandım gayet güzel temizliyor.  3,99TL
3) Colgate diş macunu ; Bildiğiniz gibi set halinde çıktı ama ben sadece macununu aldım.  10,90TL
4)Listerine ağız suyu ; Her zaman kullanıyorum bitti tekrar aldım. 9,90TL
5)Otacı gül suyu ; Annem için aldım. 3,50 TL
6)Susam sokağı mendilleri ; Bayıldım ya hem mini boy hem 12 adet var içerisin de :)  2,99 TL
7)Wastsons ıslak mendil ; 00,99 Krş.
8)Colgate Diş fırçası ;   3,50 TL
9)Watsons diş ipliği ; içerisin de 50 adet var.Biterse tekrar almayı düşünürüm. 3,99TL
10)Palmolive duş jeli ; Anneme aldım bu duş jelini  6,99 TL
11) Rimmel Lasting Finish Fondoten ; Geçenler de kendime Mac'ten fondöten almıştım ten rengime uygun ama önümüzde ki günler de denize gitmeyi  planlıyorum bir haftalığına yandığım da tenime uyması için Rimmel'i aldım.Hem zaten  denemek istediğim bir üründü kendisi ufak olması sebebi ile attım çantaya. 15,99 TL
12)NIVEA Sun Karoten İçeren Güneş Sütü; Ürünün içeriğinde ki havuç özü kalıcı ve yoğun bronzluk sağlıyormuş.Hiç denememiştim ama memnun kalanlar olmuş bende almak istedim..  18,25TL
13)Gliss Total Repar ;  Ben bu Isıya karşı koruyucu spreyi ilk kez aldım ve sanırım bir daha almam. İlk denememi yaptım saçlarım yapış yapış oldu ve sonra sertleşti. Fazla mı kullandım bilemediğim için İkinci bir şansı verip öyle karar vereceğim.   9,99 TL
14) I Love raspberry&Blackberry; Bahsetmiştim sizlere I LOVE ürünlerinden.Tek kelime ile MUHTEŞEMLER.Bittikçe alıyorum ürünlerini. :) 9,99 TL

Watsons'tan aldıklarım şimdilik bu kadar  arkadaşlar.







1 ) C&A'dan aldığım bluz ; 24,90 TL
2)LCW Cüzdan ; 9,99 TL
3)C&A'dan aldığım bluz ; 24,90 TL
3)C&A Parmak arası terlik 19,99 TL

İşte bu kadar...
Aldıklarım bunlardı ve sizlerle paylaşmaktan büyük keyif aldım.Umarım sizler de okurken keyif alırsınız. Hoş kalın :)




                          Sevgiler T.G


  • Share:

You Might Also Like

0 yorum