Günün Makyajı 8

By TUĞBA GÜNGÖR - 23:55

Merhabalar arkadaşlar nasılsınız ? :)
Ben biraz daha iyiyim gözlerimin sulanması geçti artık.Grip hala devam ediyor ama ilk günler ki kadar değil çok şükür atlattım en kötü sürecini.Geriye sadece ağırlık,halsizlik kaldı.50 kişiden dayak yemiş gibi hissediyorum yahu :) 
Umarım en kısa zamanda oda geçer. :) 
Bu arada ben 1ay oldu kursa yazıldım ve  haftada sadece 3 gün ingilizce kursuna gidiyorum.Bayram tatili de bitti bugün kursa tekrar gitmeye başladım.Sizlere de gitmeden önce yaptığım  makyajımı çektim.Bakalım bu gün nasıl gitmişim. :)






 Çoğunlukla hep kahve tonlarında makyaj yaparım.Bugün de elim yine kahve tonlarına gitti.Artık alışkanlık mı oldu yoksa çok mu seviyorum anlayamadım.Sanırım doğal durduğu için elim sürekli bu renklere gidiyor. Ya da kırmızı ruju bu renklere daha fazla yakıştırıyorum ondandır amaaan
anladınız siz beni sizlere de oluyordur bu durum :)

Neyse ben kullandığım ürünlere geçeyim.

Yüz ; 
Fondöten ; Mac Face&Body
Pudra : Flormar Wet&Dry Compact Powder 
Kapatıcı ; Rimmel London Match Perfection (Göz altlarıma uyguladım aydınlatıcı niyetine)
Bronzer ; Essence Sun Club
Gözler ;
Far bazı ; Essence i love stage
Far ; Essence quattro (To dir for ) 
Eyeliner ; Essence luqit waterproof
Rimel : Maybelline Rocket 

Ve son olarak Rimmel London Kate Moss 111 Nolu ruju uygulayıp çıktım. :)




Bugün yaptığım makyaj benim böyleydi.

Sizler en çok hangi tonlarda makyaj yapıyorsunuz? 




                                                                                        Sevgiler,

                                                                                                       TUĞBA

  • Share:

You Might Also Like

0 yorum