26 Nis 2013

Saçlar Daha Hızlı Nasıl Uzar?


Merhabalaaar :)


Bugün size kendi denediğim bir kürden bahsedeceğim.Uzun zaman önce internette dolaşırken rastlamıştım bu bakım kürüne.O zamanlar saçlarım kısa ve bir çoğumuz gibi uzatmak için çabalıyordum. Taa ki bir gün bu saç kürüne rastlayana kadar.Denemekten zarar gelmez nasılsa doğal dedim ve başladım kolları sıvamaya. Bir buçuk iki ay yaptım.Sonuç istediğim gibi oldu ve o gun bugündür ara ara devam etmekteyim. Hem saçları yumuşatıp parlatıyor.Hem de uzatıyor daha ne ister insan. :) Çevremde de çok kişi deneyip memnun kaldı bu kürden.Lafı uzatmadan anlatayım.
Gerekli malzemeler.



- 2 tane orta boy havuç
- 1 tane yumurta
- 3 su bardak su
- 2 yemek kaşığı zeytin yağ


Yapılışı
- Havuçlar rendelenir,
- 3 su bardak su ocakta kaynatılır
- Ardından rendelenmiş havuçlar kaynayan suya eklenir
- Su 15-20 dakika daha havuçlarla beraber kaynatılır.
- Daha sonra ocaktan alınıp su süzülerek (havuçlar çöpe atılıyor bize sadece suyu lazım)
- Su ılıyınca yumurtayla çırpılır.

- Son olarak içerisine Zeytin yağı da eklenip  tekrar karıştırılır. (İçerisine bazen susam yağı,bagdem yağıda eklediğim zamanlar oldu. Elinizde bulunuyorsa eklerseniz daha iyi sonuç alabilirsiniz.)
Uygulama:
- Karışım saça sürülür ve yaklaşık 1 veya 1 buçuk saat saç sarılmış bir şekilde bekletilir.
- Sonrada saç ılık suyla şampuanlanarak yıkanılır. 


İşte bu kadar umarım işinize yarar.
Hoş kalın. :)




Instagram:  http://instagram.com/tubagungo/
Twitter:  https://twitter.com/TBGNGR
Gmail: xwinsomex@gmail.com